بردیا جونممبردیا جونمم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
پرنیا عزیزمممپرنیا عزیزممم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

کوچولوهای من

بالاخره تولد پرنیا خانم فرارسید

1393/2/21 20:39
1,363 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام دوستایه گلم

ببخشید دیر اپ میکنم.تولد پرنیا خانم به خاطر من افتادش واسه جمعه آخه من جایه دیگه ای 5 شنبه دعوت بودم.از زندایی گلم و دایی مهربونم ممنونم ماچماچماچ

عزیزم چند تا از عکسایه خوشگل ابجی مریم در شب تولدش مبارکت باشه .قلبلبخند

  پرنیا

قربونه ژست گرفتنت برمBalloons

   پرینا

سه تایی من  و شما و بابایی رفتیم کیک تو بگیریمFlower

 

پرنیا

 

خوشگل هایه آبجی مریم

 پرنیا

اینم پرنیا گلی با کادویه آبجی مریم

 کیک

 کیکی که چشم داره واسه پرنیا جونمه و اون یکی هم واسه ابجی مریم.بابایی بعد از بریدن کیک اول به شما داد و بعدش هم به من.ممنونم دایی گلم

  پرنیا

 

اینم از هنرنمایی پرنییا خانم.قربونت برم خیلیی قشنگ کشیدی آفرین به آبجی هنرمندملبخند

 

پرنیا

 و این هم آخرین عکس 

 

پرنیا ی عزیزم عاشقانه دوست دارم و برات بهترین ها رو آرزو میکنمماچماچ

 

پسندها (3)

نظرات (26)

مامان موژان جون
8 مهر 92 13:38
دوباره میگم تولدت مبارک عزیزم
انشالله 120 ساله بشی زیر سایه پدر ومادر
دست ابجی مریم هم درد نکنه عرو.سک قشنگیه

مرسی مامانه موژان جوووون...؟
شماهمیشه لطف دارین.
صبا خاله ی آیسا
8 مهر 92 18:55

عزیزم تولد هزاران هزار مبارک
چ خوشگل تر شدی


ممنونم صباجووون..
ایشالله تولد دخمل خانم شما آیساجووون
ساغر
9 مهر 92 15:12
اوخ عزیزم چقدر نازه کاش منم اجی داشتم
ساغر
9 مهر 92 15:13
تولدش مبارک
تولد من3مهر بود

تولدشماهم مبارک....
حتمابهتون سرمیزنم
مامان ترنم
11 مهر 92 6:20
چه تولد خوبی ... چه کیک نازی ... چه کادوی خوجل موجلی مریم جونم دستت درد نکنه . ایشالا واسه عروس شدنش ...
ممنونم میای پیشمون


مرسی مامانه ترنم جووووونی........
الان میام
مامان ترنم
11 مهر 92 11:12
خصوصی
مریم مامان نیکان
12 مهر 92 9:14
ای جانم تولدت مباررک دختر گلم 120 ساله بشی و ممنون از دختر عمع عزیز که این لحظات رو ثبت میکنه


مرسی مامانه نیکان جون
خواهش میکنمممممممممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 مهر 92 15:07
تولودت مبارک عزیزم چه کیک خوشگلی داری نوش جونتون الهی همیشه زنده باشی دختر خوشگلم


ممنوم از لطف توووووووووووون
مرمر(مامی کسرا)
12 مهر 92 22:23
واااااااااااااااااااای چقدر دخملون ناناز شده...تولدت مبارک عزیزدلم...بــــــــــــــوس....
دست اجی مریمم درد نکنه...خیلی خوشمله کادوت عزیزم...


مرسی که با ما سرزدین............
♥ نیم وجبی ♥
13 مهر 92 0:43
پرنیا خوشگلم تولدت مبارک باشه خانوم کوچولو
به به چه عروسک خوشگلی دست گلت درد نکنه
زنده باشی


مرسییییییی عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
13 مهر 92 2:47
مجددا تولد پرنیا جونو تبریک میگم
خصوصی


ممنونم مامانه روژینا گلییییییییییییییی
مامان مانلی
13 مهر 92 14:04
تولدت مبارک عزیزه خاله چقدر ناناس شدی



مرسی خاله جوووووووووووون
نازنین
14 مهر 92 0:05
تولدت مبارک گل من. امیدوارم که همیشه در کنار خانوادت به خوبی و خوشی زندگی کنی و لبات همیشه خندون باشه.
الی مامی آراد
14 مهر 92 18:09
عزیزم تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی
مامان نیروانا
14 مهر 92 18:10
عزیزم جشن تولدت مبارک همیشه شاد باشی


مرسی مامانه نیرواناکوچولو
مامان سونیا
16 مهر 92 9:04
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک


ممنونم از تبریک قشنگتوووووووون
مامان سونیا
16 مهر 92 9:05
شرمنده با تاخیر تولد پرنیا خانم مبارک


خواهش میکنم این حرفا چیه ممنونم ازتوووون
مامان آترین
16 مهر 92 15:46
تــــــــــــــــــــــــولدت مبارک خوشکله


مرسییییییییییییییییییییییی
مامان رادمان
16 مهر 92 18:04
تولد تولد تولدت مبارک
ایشا الله صد و بیست ساله بشی پرنیا جوووووووووووووووووووون
دست مریم جون هم بابت کادوی خیلی نازش درد نکنه.
با آرزوی شادکامی و موفقیت واسه تو دختر قشنگم


ممنونم مامانه رادمان جووووووووووون
مامان رادمان
16 مهر 92 18:05
سلام مریم جون . شرمنده دیر به دیر بهت سر میزنم این روزا اسباب کشی دارم سرم شلوغه .
مرسی به رادمان سر میزنی عزیزم.


خواهش میکنم ایشالله به شادی برید خونتون
مامان فهیمه
23 مهر 92 19:31
سلام مریم گلی من خوبی عزیزم چه خبرا تولد پرنیا جونم مبارک باشه,همیشه به جشن و شادی گلم
چه کادوی قشنگی واسه پرنیا جون گرفتی


مرسی که به ما سرزدین
مامان آروین
2 آبان 92 10:31
سلام به روی ماه مامان مریم و 2 تا فرشته های ناز و مهربونش
پرنیا جون با تاخیر تولدتو بهت تبریک می گم ببخش که دیر اومدم پیشت برات از ته دل آرزو میکنم که به قشنگترین و بهترین آرزوهات برسی و در کنار خانواده گلت شاهد زیباترین مقدرات باشی دوووووووووووووووووووووووووووست دارم دختر زیبا و دوست داشتنیه من


خواهش میکنم مامانه اروین جووووووووون....
مرسی که به ما سرزدین
الی مامی آراد
8 آبان 92 18:32
عزیزم با تاخیر تولدت ممبارک انشالله جشن 120 سالگیت


چه عجب شما تشریف اوردین به وبلاگ ماااا
خوش اومدین...............
سمیه فامیل
29 بهمن 92 19:11
تولدت تولد تولدت مبارک عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی سمیه جووونم...............
مامان ز✿ـرا
27 خرداد 93 19:44
عزیز دلم تولدت مبارک،ایشاله 120ساله شی کیک تولدت خیلی قشنگه
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی قربونت برم
زهرا مامان ایلیا جون
28 خرداد 93 6:47
بدو خصوصی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
چاکریم