بردیا جونممبردیا جونمم، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
پرنیا عزیزمممپرنیا عزیزممم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

کوچولوهای من

اولین روز از زمستان

1393/2/21 20:32
1,393 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

سلام دوستایه نی نی وبلاگی گلم

پرنیا خانم ماشالله خیلی بزرگ شدی و حسابی شیرین زبون...بردیا هم که هیچی خیلی مهربونه به من نمیتونه بگه مریم میگه( ممم )

شب یلدا خیلی دوست داشتم کنارت باشم ولی نشد..من فرداش امتحان داشتم و نتونستیم بیایم خونه عزیز...

بابایی یه شب بعد از شب یلدا زنگ زد و گفتن گه مامیخوایم بیایم اونجا...

من و میگی اینقد خوشحال شدم که نگو....شما اومدی...مثله همیشه اولین جایی که میری اتاقه من و با کلی شیرین زبونی همه ی اسباب بازی هامو میریزی وسطه اتاق....

هرکاری تون میکنم نمیزارید ازتون عکس بندازم...به بردیا میگم داداشی میای ازت عکس بندازم میگه (اووم) ولی یه دیقه خوب نمیشینه عکس بندازم...این از بردیا یه شما هم که میگم نمیزاری فقط زمانی میزاری که از من چیزی بخوای از من....بردیا جونم شما هم حسابی زبون باز کردی و سعی میکنی همه چی و بگی...

عمه:عمه                  ماچ              مامان:ماما

عمو:عمو                    لبخند               نیست:نیس

پرنیا:پرپر                قلب          علیرضا:عدیضا

چند تا عکس از شما وروجک ها میزارم....

بردیا

اقابردیا اخموخنثی

پرنیا

این عکس و با کلی خواهش ازت گرفتمقلب

 

 

 

پرپر

عاشقتم وروجک لبخند

 

 

 

totalgifs.com bonecos-massa gif gif 3dds.giftotalgifs.com bonecos-massa gif gif 3dde.gif 

پسندها (1)

نظرات (27)

★ مامان آینده یه فسقلی ★
2 دی 92 20:29
فکر میکنم واست تلگراف کردم رمز رو، ولی درهرحال خصوصی فرستادم واست
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
عزیزم نفرستاده بودی.....
★ مامان آینده یه فسقلی ★
2 دی 92 20:30
توی کامنت قبلی این ایکون: اشتباهکی درج شد.
★ مامان آینده یه فسقلی ★
2 دی 92 20:35
از دست این وروجک های شیطون، همین چند تا عکس هم هنره... مرسی مریم جون، خوشم اومد از کادر بندی عکس هات... ماشالا به این دخملی و پسملی خوشگل اما بلا. واااای، مریممم جوووون، عاشق اون لاک های روی میز ارایشت شدم شدیدا.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
قربونتون برم که اینقدمهربونید...... لاک ها قابل شما رو نداره..... بازم ممنون که همیشه بهمون سر میزنید
مامانی غزل جون
2 دی 92 22:16
یلداتون مبارک باشه کوچولو های ناااااااااااااااااز
فاطمه(مامان متین)
2 دی 92 23:12
سه نفرتون دوست دارم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ماهم دوستون داریم
زری مامان مهدیار و صدرا
3 دی 92 22:53
ای خدااااااا چقدر عمه شدن خوبه دلم خواست منم عمه بشم ایشالا الهی که همیشه شاد و خوش باشین
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
آره خوبه..ایشالله داداش م زن بگیر بچه دار بشه منم عمه میشم....وای الان من دختر عمه ی بچه ها هستم به خدا اشکال نداره شوخی کردم ازاین مشکل ها پیش میاد
مامان سینا
4 دی 92 0:03
یلداتووووووووووووون مبارک نز نازیاااااااااا
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ایمان
4 دی 92 20:39
سلام یلدات مبارککککککککککککک انشالله که در درسات موفق و پیروزباشی مریم جون اقا بردیا اخمو شدههههههههه فداش بشممممممم باهاتون قهر کرده عکسهای پرنیا خیلی عالی شدهههه
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم...اره دیگه بردیا همیشه با منو پرنیا قهر میکنه چون که با هاش بازی نمیکنیم.....خدا نکنه خاله جونیه مهربونبا چشمایه نازتون میبینید
mamane radin
4 دی 92 21:15
aziiizam mashala bacheha che bozorg shodan age miyomadid gharare weblagiii khoshhal mishodim bebinimetoon
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
عزیزم خودمم دوست داشتم بیام ولی واقعا فرصت کمه...ایشالله در فرصت هایه بعدی
مامان محمدمهدی
5 دی 92 16:56
سلام عزیزم ممنون لینکتون کردم بااجازه چه کچولوهای نازی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنونم....فقط چرا آدرستون واسمون نذاشتید؟؟؟؟؟
★ مامان آینده یه فسقلی ★
5 دی 92 23:32
خیلی گلی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
از شما بیشتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیرشایان
6 دی 92 13:01
یلداتون مبارک از دست این وروجکها چی میکنیالهی همیشه خوش باشی عکسای قشنگی هم گرفتی آفرین
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مر30 عزیزم...هیچی میسوزیم و میسازیمولی عشق دیگه؟؟؟؟چیکارش میشه کرد؟؟؟
مامان موژان جون
7 دی 92 13:59
فدای جفتشون بشم من اخمای پسملی رو قربون
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان متین جون
7 دی 92 20:58
سلام مریمی مهربون.خداحفظ کنه ایشالا این عزیزدردونه هارو ب منم سربزن درصورت تمایل به تبادل لینک خبرم کن عشیشم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزم....الان میام پیشتون دوستم
مامان متین جون
8 دی 92 18:46
سلام مرسی که اومدی دوست خوبم مواظب خودتون باشین
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام...خواهش میکنم...شما هم موظب گل پسرتون باشید
مامان آروین
9 دی 92 22:49
سلام با تاخیر یلدا رو بهتون تبریک میگم ایشاله هزاران یلدا درکنار هم با جشن بگیرید و شبهای سرد زمستونتون سرشار باشه از مهرو محبت گرمای جمع گل خانوادتون با آرزوی بهترینا و برترینا چه سخاوتمند است پاییز شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد . آغاز فصل قشنگ دیگری از زندگیتان مبارک.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنونم مامانه اروین جونه خوشگل....یلدا شما هم با یه عالمه تاخیر مبارک
مامان تینا
10 دی 92 16:56
پرنیا جونم خاله چقدر ماه شدی قربونت برم بردیای گلم چرا قهر؟حیفه اون صورت ماهت نیست که توی عکس پیدا نباشه؟ خوش و خرم باشید کوچولوهای نااااز
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی مامانه تینا جونم با چشمایه خوشگلتون میبینید...بردیا به خاطر اینکه عکس میندازم قهر میکنه بامن...ممنونم به خاطرلطف تون
مامانی غزل جوون
11 دی 92 23:10
مریمی امتحانات تموم شد باید بیشتر ازین شیطون بلاها بذاریها... ممنونم که به دخملی ام سر میزنی دوستت داریم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
]چشم حتما....شیطون بلا هارو میبینم ولی عکس انداختن ازشون مکافاتهخواهش میکنم عزیزم
مامان آنیسا
12 دی 92 0:01
ماشالا به این شیطونکا
نیلوفر/مامانه روژینا
13 دی 92 2:15
عزیزم یلداتون با تاخیر مبارک.بهترینهارو براتون ارزومندموامیدوارم که همه امتحاناتتو با موفقیت به اتمام برسونی مریم جون
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی نیلووو جوون....
مامان محمدمهدی
13 دی 92 14:48
ببخشید فکرکردم دارین اخه به ما سر زده بودین
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنونم در هرصورت
صبا خاله ی آیسا
14 دی 92 17:17
تاخیرمو ببخشید عزیزم مثل همیشه. عکساتون قشنگ بود بردیا جونم چ اخمیییی کردی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خواهش میکنم صبا جوونم....
مامان ایمان
14 دی 92 22:58
سلام مریم جان چرا عکساتون باز میشهههههههه اپمممممممممممممممم منظرتممممممم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
یعنی چی باز میشه؟؟؟الان میام پیشتون
نازنین
18 دی 92 0:35
خیلییییییییییییییی دوستتون داریییییییییییییییییم...
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مابیشتر
سمیه مامان آیسا
22 دی 92 16:23
کوچولوهای خوشگل