بردیا جونممبردیا جونمم، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
پرنیا عزیزمممپرنیا عزیزممم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

کوچولوهای من

تولد بردیا

1393/2/21 20:21
2,713 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام به دوستایه نی نی وبلاگی گلم

نمیدونم چی بگم یعنی مطلب و عکس زیاده......الان م تو مدرسه دارم واست آپ میکنم و برم خونه عکسایه خوشگلتون و میزارم......خب همون طوری که گفتم 5 شنبه تولد بردیا بود و ماهم رفتیم مثله همیشه دایی م و زندایی م حسابی زحمت کشیده بودن و ما روهم شرمنده ی خودشون کرده بودن.....

نمیدونم چرا شب تولدت حوصله ی عکس انداختن نداشتم ولی در حدی انداختم که بزارم تو پست جدیدت.....بردیا جونم شب تولدت حسابی بد اخلاق شده بودی  و اصن صبر نمیکردی ازت عکس بندازم تازه آبجی مریمم از کادوهایه شب تولدت عکس ننداختم ببخشید داداشی گلمناراحت

سه شنبه 15 بهمن هم حسابی برف اومد و منم 4 شنبه  تعطیل شدم....(هوراااا)

از روز برفی م عکس انداختم ولی کوچولوهایه من  پیش م نبودن...فقط میدونم یه آدم برفی درست کردین....بعد هم که برف تموم شده پرنیا رفته و چشمایه ادم برفی در اورده و برده خونشون.....

راستی پرنیا شنبه یعنی 19 بهمن خونشون تنها موند یعنی مامانی رفته بود بردیا رو ببره چشم پزشکی و مامانی هم با شما صحبت کرد که بمونی خونه.... افرین قهرمان کوچولویه من...فرشته

شما هم شماره ی خونه ما رو بلد هستی . زنگ زده بودی به مامان من با هاش حرف زدی و من خواستی که مامانم گفت که ابجی مریم رفته مدرسه....خیلی پست طولانیی شد ....تا یه پست دیگه بایزبان

برف

 اینم عکسه روز برفی که روی برف اسمه پرنیا جونم و نوشتملبخند

پرنیا

اینم هستی خانم دوسته پرنیا جونمه....خیلی دختر مهربونیه..کلی هم با هم بازی کردین و بعضی اوقات هم قهرکردینو لی زود با هم آشتی کردینقلب

....

اینم یه عکسه یهویینیشخند

بردیا

اینم کیک تولدی داداشیم...با دایی گلم رفتیم از کیک فروشی کیک تو بگیریم...

بردیا

اینم عکس دایی جونم که مثله بابایه پرنیا وبردیا دوسش دارم و بهترین ها رو براش آرزو میکنم....فرشته

پرنیا

اینم عکسه پرنیا و هستی با شوهر خاله ی بنده.....بردیا خیلی عمو علیرضا رو دوست داری و بهش میگه عدیضا....بغل

بریدا

اینم عکس و آخر و بردیا با کیک تولدش...هرچی اسمارتیس رویه کیک بود خوردی و همه ی حواس ت به اون رنگارنگی هایه روی کیک بودنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان مهدی کوچولو
23 بهمن 92 22:42
برديا جونم تولدت مبارک مريم جون عکس برفى با اسم پرنيا جون خيلى زيباست عکسهاى تولد هم خيلى زىباست
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزم...... با چشمایه زیباتون میبینید....
الهه
24 بهمن 92 1:41
مبارکه شاهزاده خوشگل
مامانی غزل جون
24 بهمن 92 9:21
اخ جووووووو وون برف بازی امسال بعد 8 سال شمال هم برف اومد حیف که ما عکسی ننداختیم تولدت هم مبارک بردیا جون ایشالله همیشه سالم باشی مریم گلی دوستت داریم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
دوس جونم در عوض بعد از 8 سال میگن 2 متر برف اومده شمال...خوشبحالتون....تهران که به زور اومده..... ممنون عزیزم.....سلامت باشین.... من بیشتر دوستون دارم
مامان الینا
24 بهمن 92 10:35
بردیا جان تولدت مبارک انشاالله تولد صد سالگیت تولدالینا هم یک اسفنده به ماهم سر بزبنین
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزم..... چشم حتما میایم پیشتون....
مامان موژان جون
24 بهمن 92 11:57
ای جان تولدت مبارک عزیزم 120 ساله شی گلم فدای دخملی ناناز بشم با ژستاش
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی مهناز جووونم....... قربونتون برم بابت مهربونی تون....
mahsa mami kiarash
24 بهمن 92 21:56
عزیزم تولدت مبارک 120 ساله شی گلم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون مهسا جووووون
مامان آوا
24 بهمن 92 22:07
تولدت مبارک بردیا جون انشااله 120 ساله بشی قشنگم مامانی جون لینکتون کردم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
25 بهمن 92 2:02
برديا جونم تولدت مبارک 120 ساله شی گلم مریم جووووووووووووووووووووونم من وآنیتا دوستت داریم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم...... ما هم شما رو خیلی دوستون داریم.......
مامان ستاره
25 بهمن 92 14:45
سلام عزیزم ... خوشحال میشم که تبادل لینک کنیم عزیزم .... من قبلا به وبلاگت اومده بودم الان که اومدم دیدم یادم اومد .... من شما رو لینک کردم البته با اجازه
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام به روی ماهت..... قربونت برم من اومدم بهتون سر بزنم از نی نی گپ اومدم و آدرس ندارم دیگه که بیام به وبلاگ زیباتووون....اگه محبت کنید و دوباره تشریف آوردین به وبلا ما حتما آدرس تون و واسمون بزارین....
*یاسمین*
25 بهمن 92 17:47
بردیا جونم تولدت مبارک،ایشاله همیشه در کنار پدر ومادرت به خوشی و سلامتی زندگی کنی پرنیا جون دیگه برای خودش خانمی شده که تنها مونده خونه،باریکلا عزیزم.عکس پرنیا جون هم خیلی قشنگهآبجی مریم خسته نباشی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلامت باشین عزیزم...... مرسی از دعایه زیباتون...... آره عزیزم....ماشالله خیلی بزرگ شده...... مرسی از اینکه پیشمون اومدین.....
مامان ایمان
25 بهمن 92 22:12
سلام عزیزم تولدت مبارکککککککک بردیا جوننننننننننن به به منم از کیکه می خوام دستتون درد نکنه چه تولد قشنگی گرفتین مریم جون همیشه شاد باشیددددد
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام قربونت برم........ بفرمایید مرسی عزیزم از حضور زیباتون.......
مامان الینا
26 بهمن 92 10:30
بردیا جان تولدت مبارک فقط با مریم جان همکاری کن موقع عکس گرفتن .
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم...... آره به خدا ارزو به دل موندم بردیا بزاره ازش عکس بندازم
مريم مامان نيكان
26 بهمن 92 16:13
سلام به به بازم تولد.برديا جونم تولدت مبارك 120 ساله بشي.مريم جون با اينكه حوصله نداشتي ولي عكسهاي خيلي قشنگي گرفتي.افرين به اين همه محبت ..پرنيا و برديا مطمينا بزرگ كه بشن حتما خيلي ازت ممنون ميشن
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام به روی ماهت مریم جووون.....ممنونم عزیزم..... همیشه با نظر هایه زیباتون ما رو خیلی شاد میکنین.....
مامان امیرشایان
26 بهمن 92 21:27
پسر گلم تولدت مبارک الهی هزار ساله بشی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی قربونت برم......
سحر مامان یسنا
26 بهمن 92 23:33
تولدت مبارک بردیا جووووووون
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون سحر جوووون.....
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
26 بهمن 92 23:36
ولنتاین تو هم مبارک مریم جوووووووووووووووووووووونم الهی که همیشه شاد وپیروز باشی عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم.....
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
27 بهمن 92 0:09
همون روز که اینجا روآپ کردی و مثه همیشه لطف کردی و اومدی به اینجا دعوتم کردی، اومدم و خوندم عزیز دلم. باز هم میام پیشت. یه کوچولو سرم شلوغه... میبوسمت... sorry که وقت کامنت دقیق ندارم... تنکیو که درک میکنی...
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خواهش میکنم....حضور شما باعث افتخارماست.... باشه عزیزم....هروقت وقت کردی پشمون بیا..... انتظارتون میکشم...تا دوسته گلی عینه شما بیاد پیشمون.....
مامان آوا
27 بهمن 92 9:31
واقعاً؟؟؟!! چه دختر عمه خوب و مهربونی آفرین. ای کاش ما ام از این دختر عمه ها داشتیم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
اره عزیزم.....دختر عمه شون هستم.... حسابی خجالت میدیدنا......
مامان تینا
27 بهمن 92 16:54
سلام مریم جونم اول از همه تولد بردیای عزیزم رو تبریک میگمایشالا صد ساله بشه این گل پسر دوم اینکه شرمندم که دیر به دیر سر میزنم آخه این روزا خیلی سرم شلوغه ولی کارم که سبک تر شدقول میدم بیشتر بهتون سر بزنم ودر آخر ممنونم ازت که به ما سر میزنی خییییلی دوست دارم مهربونم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزم...........مرسی گلم.... نه عزیزم خواهش میکنم....الان شب عید و سر همه شلوغ..... خواهش میکنم..... مرسی که اومدین پیشمون.....
مامان ملینا
28 بهمن 92 8:59
سلام عزیزم ممنون که به وب ملینا سر زدین .با تبادل لینک موافقم.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام.....خواهش میکنم...منم موافقم....پس بیا تبادل لینک کنیم دیگه....
مامان ملینا
28 بهمن 92 8:59
آقا بردیا تولدت مبارک باشه عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم....
♥مامان متین جون♥
28 بهمن 92 17:27
. . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
چه قد خوشگله...... ممنون
مامان ستاره
29 بهمن 92 1:53
سلام عزیزم چشم آددرس گذاشتم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی لطف کردین......ممنون عزیزم.....
امیرحسین کوچولو نفس ما
29 بهمن 92 2:14
چه کیک خوشگلی،تولدت مبارک عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مانلی
29 بهمن 92 12:51
تولدت مبارک عزیزه خاله البته با یک عالمه تاخیر آپم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عززیم..... چشم میام پیشتون.....
مامان جون محمدامین
29 بهمن 92 15:37
عزیزم بردیاجون تولدت مبارک.مریم جون ما شما رو لینک کردیم .خوشحال میشیم از وبلاگ ما دیدن کنید
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم...... چشم حتما پیشتون میایم....... لطف کردی عزیزم.....
مامان ستاره
29 بهمن 92 23:38
برات خصوصی رمز گذاشتم عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون..... میام پیشتون.....
الی مامی اراد
30 بهمن 92 10:28
عزیزم تولدت 2 سالگیت مبارک انشالله 120 سالگیت رو جشن بگیری عکسهای آتلیه هم خیلی خوشگل شده بودند
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم.....
مامان آروین
2 اسفند 92 12:44
سلااااااااااااااااااااااام عزیزای گللللللللللللللم با تاخیر تولد پسر ماه 2 سالموتبریک مییییییییییییییییی گم ایشاااااااااله شمع 120 سالگیتو در کنار خوانواده گل و مهربونت روشن کنییییییییییی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم.............. ممنون از لطفی که بهمون دارین
□■□ مامان آینده یه فسقلی □■□
3 اسفند 92 1:36
ای جان، یعنی من عاشق اون نوشته ی روی برفت شدم این کار رو همیشه روی ساحل دریا میدیدم اخه... وای خدااااااا پرنیا جونمو ببین، توی عکس آخر چه فیگور نازی داره....
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
قربونت برم دوسته ناز و دوست داشتنی خودم......
□■□ مامان آینده یه فسقلی □■□
3 اسفند 92 1:45
ای جان، پرنیا جونم توی عکس اخر چه ناز فیگور گرفته،.،. الهیییی مریم جونم، نوشته ی روی برف، خیلی قشنگه.... من همیشه رو ساحل دیده بودم... این جالبتره. ویییی، چقدر اسمارتیز میگم مریم جونی، خیلی فعالیا.... همیشه توی قنادی حضور پیدا میکنی دست دایی و زندایی عزیز هم درد نکنه.،. و همچنین مریم نازنیم... تولد هم که هزار بار مبااااارکککککککک....
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم..... آره خودمم عکس روی برف و خیلی دوست دارم..... تو قنادی هم اولین نفر میرم....چون نقشه عکاس و دارم دیگه.... مرسی بابت کامنت زیباتون.....
مامان رادمان
3 اسفند 92 11:19
تولدت مبارک بردیا جون. ببخش خاله که دیر تبریک گفتم. ایشا الله 10000000000000 سابه بشی گل پسر.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی قربونت برم..... همیشه ما رو شرمنده خودتون میکنین....
♥مامان متین جون♥
4 اسفند 92 4:00
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥ آپم خوشحالم میکنی اگه بیای و نظر بدی ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥خوشحالم کن ..♥ .♥ ثواب داره ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ مبارکه
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
چه کامن خوشگلی... باشه عزیزم.... میام.....ولی چند روزه سرم شلوغه..... لب تاب مم خرابه..... وقت کنم حتما میام...
طراح نو
4 اسفند 92 9:39
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون..... اگه خواستم پیشتون میام
*یاسمین*
5 اسفند 92 15:09
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی مهربونم.....
مامان ستاره
5 اسفند 92 17:02
رمز پست جدیدم بنابه دلایلی تغییر کرد اگه خواستی بخونی برو تو خصوصی برات گذاشتم عزیزم ....
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
چشم عزیزم.... سرم خیلی شلوغه..... میام حتما..... مرسی از لطفت.........
مامان آنیسا
6 اسفند 92 23:48
تولدت مبارک عزیزم ایشالا 1000 ساله بشی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزم.....
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
9 اسفند 92 12:40
سلام عزیز دلم. چون چند وقتیه که سرم شلوغه و همش با تبلت میام اینجا، نتونستم کامنت ِ خوشگل و البته قد بلندت رو تایید کنم ببخش منو کامنت ِ خوشگلت اومده، نازنینم... مرسی... میام پیشت جیگر...
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم....... داری شرمنده میکنی ها...... خواهش میکنم... هروقت تونستی این کا رو بکن....فقط خیالم راحت شد دیگه دانشجو بودن ایناروهم داره دیگه
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
9 اسفند 92 12:56
کامنت خوشگلت، تایید شد... توی صفحه ی سوم ِ نظرات هستش...
سمیه فامیل
13 اسفند 92 11:34
خوش به حال بردیا و پرنیا که همچین دخترعمه یی که دارن
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی سمیه جونم
مرمر مامی کسرا کوچولو
25 اسفند 92 8:19
تولدت مبارک بردیا جونم..ایشالا 1000 سال عمر کنی جیگرم...ببخش دیر اومدم...شرمنده مریم گلی هم شدم........
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مری قربونت برم.... این چه حرفیه عزیزم.... همین که اومدی کلی خوشحالمون کردین....