بردیا جونممبردیا جونمم، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
پرنیا عزیزمممپرنیا عزیزممم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

کوچولوهای من

آخرین پست اسفند

1393/2/21 20:12
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام..........

 پرنیا جونم اول از همه بیام سراغ کارهایه خودت..........

شما بردیا اصلن باهم نمیسازین...یه سره دعوا و بد اخلاقی...منم بیشترموقعه ها روزی یه بار بهت زنگ میزنم و کلی باهات حرف میزنم واقعا دوست دارم و وقتی نگاه ت میکنم لذت میبرم....الانم واسه عید نیستم که ازتون عکس بندازم ولی امیدوارم بابایی و مامانی ت حوصله شون بیاد از شما وروجک هاعکس بندازن بردیا هم که حسابی شیرین زبون...بردیا ماشالله دیگه همه چی  ومیگی و خیلی هم مهربونی...

دیروز هم من و عمه شما دوتا وروجکهارو بردیم خونه ی عموم....آخه اوناهم یه وروجک دارن محمد یاسینه...قبل پست گذاشتم از شما و محمد یاسین...کلی باهم بازی کردین ولی بردیا و یاسین بعضی موقعه ها دعواشون میشد ولی پرنیا مثله یه خانم به کار خودش (بازی ش)ادامه میداد...آخر شب هم بردیمتون خونه تون....کلی بوس کردم و قربون صدقه ت رفتم....راستی دیروز من و عمه شما رو بردیم مهد کودک....واست یه دونه لاک طلایی و گردنبند گوشواره کیتی گرفته بودم و بهت دادم و کلی هم خوشحال شدی......لبخند

پرنیا ی عزیزم امیدوارم به هرچی که میخوای برسی و بهترین چیزایی که میخوای شامل حالت بشه...وهمینطور داداش بردیا عزیزم...

دوستایه نی نی وبلاگیم امیدوارم سال خوبی و اغاز کنین و ما رو هم یاد کنید.........قلب

این عکسا هم  گلچین عکسایه سال 92

پرنیا

لبخند

بردیا

قلب

.....

قلب

.............

و اینهم آخرین عکس....

تا پست سال 1393 خدا نگهدارقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان آروین-مریم
27 اسفند 92 15:40
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم ! چهارشنبه سوریت مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
واای خیلی قشنگ بود..... مرسی مریم جونم
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 20:12
عیدتون مبارکککککککککککککک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
عیدشماهم مبارک
مامان الینا
28 اسفند 92 10:40
امید که سال جدید برایمان کرداری نیک گفتاری نیک پنداری نیک به ارمغان اورد. سال جدید در کنار خانواده گلتون به شادی و موفقیت.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیز.... عیدشماهم مبارک
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 19:58
سلام گلم. سال نوتون مبارک باشه. با افتخار لینک شدید
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام..... ممنون... لطف کردین
نیلوفر/ مامانه روژینا
29 اسفند 92 3:56
پیشاپیش سال نورو بهتون تبریک میگم. بهترینها رو براتون ارزومندم عزیزم.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزم.... سا نو شما هم مبارک
مامانی غزل جوون
29 اسفند 92 14:00
بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم . بهار بر شما مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی زیبا بود مامانی غزل جووون
مامان آروین
1 فروردین 93 14:20
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
تنکیو بابت کامنت خوشگلتون
مامان آوا
2 فروردین 93 23:49
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز سال نو مبارک انشااله سال 93 سال خیلی خوبی براتون باشه.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
وااای خیلی عالی بود ممنون مامان آوا جوووون
مامان آنیسا
3 فروردین 93 23:53
سال نو مبارک دوست گلم
مامان تینا
4 فروردین 93 15:54
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم سال نو مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سال نو شما هم مبارک
*یاسمین*
5 فروردین 93 13:09
سلام گلم.سال نو مبارک.با آرزوی بهترینها در سال جدید
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزم......
*یاسمین*
8 فروردین 93 9:40
راستی یه چیزی،این پسر بچه که تو سریال خوب،بد،زشت بازی میکنه،چقد شبیه بردیا جونِ
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
چه جالب..... ولی متاسفانه من نمیدونم کدوم سریال و میگین
مامان الینا
11 فروردین 93 17:15
سلام مریم جان دلم برات تنگ شده بود خوش میگذره؟ سال نو مبارک منتظر عکسهای جدید پرنیا خاااااااانوم و بردیای شیطونم هستم. زیاد منتظرمون نذار. مرسی.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزم.... مرسی ........... چرا خوش نگذره؟؟تفریح و گردش حسابی هم خوش میگذره...... سال نو شا هم مبارک.... چشم حتمت ولی زیاد ازشون عکس ندارم.... در اولین فرصت آپ میکنم.. الینا گل و از طرف من ببوسید
مامان ایمان
14 فروردین 93 17:52
یادم رفت اسممو بنویسممممممم
الی مامی آراد
16 فروردین 93 17:55
عزیزای من خوشگلا عیدتون مبارک از خداوند تو سال جدید بهترینها رو براتون میخوام
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون مامان اراد جوونم......
♥مامان متین جون♥
16 فروردین 93 19:33
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥خوبین؟ ..♥سال نو مبارک ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
چشم عزیزم..... وقت کنم حتما به وبلاگ قشنگتون سر میزنم
مامان سینا
16 فروردین 93 22:44
عیدتون مبااااااااااااارک باشه
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
17 فروردین 93 13:33
سلام مریم جووووووووووونم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلااام.....به خانم مارکوپولو..
مامان جون محمدامین
18 فروردین 93 16:18
سلام مریم جون .عیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزم... ممنون
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 فروردین 93 17:42
سال نو مباااااارک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سال نو شما هم مبارک
مامان آینده یه فسقلی
18 فروردین 93 20:20
خصوصی داری، عزیززززز دلم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
تنکیو عزیز دلممممممممممممم
مامان موژان جون
19 فروردین 93 11:00
الهی قربون این بد اخلاقیاتون عزیزای خاله
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خدانکنه عزیزممم ممنون از نظر خوشگلتون
نازنین
19 فروردین 93 20:54
چه عکسای قشنگی. امیدوارم هم تو و هم بردیا و پرنیا سال بسیار خوبی در کنار خانوادتون داشته باشی.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی نازنین جون تنبل خودم
•● Mah ●•
25 شهریور 93 17:47
خصوصی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی دوست جونمممم