بردیا جونممبردیا جونمم، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
پرنیا عزیزمممپرنیا عزیزممم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

کوچولوهای من

تولد+ سفر+ خونه آبجی مریم

1393/6/2 21:02
3,438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جوناممممممممممممممممممممحبت

ممنون که همیشه بهمون سر میزنید و با کامنت های قشنگتون دل شادم میکنیدبوس

ایشالله جبران کنم...خب مگه من دارم چیکار میکنم؟متفکردارم جبران میکنم دیگهخندونکخب برم سراغ کار های خودم و عشقممممممممبغل

یه دو هفته یی بود پرنیا رو ندیده بودم آخه مشغله و این حرفا دیگه.....

ولی هر روز زنگ میزدم و باهات صحبت میکردم و خیلی وقت ها باهام حرف نمیزدی یا داشتی تلویزیون میدیدی یا حال نداشتی.....

قربونت برم آبجی جونم خیلی دوست دارم و دسته خودم نیست عاشقتممممممبوس

با بردیا با هم خیلی دعوا میکنید سر هیچ و پوچچشمکخب بچه یید  دیگه مگه نه؟خندونکپه نه په بزرگیدزبان

یه بار زنگ زدم به پرنیا باهاش کلی صحبت کردم و گفتم آبجی جونم میشه تلفن و بدی به بردیا عمه صحبت کنه تو هم از حسودی ت گفتی میگی نه صحبت نمیکنمخندونکقربونت برم که اینقد حساسی رو بردیابوس

خب 5 شنبه 30 مرداد خانواده ما و شما خونه عمه سمیه که بشه همون خاله سمیه خودم دعوت بودیم بعد از2هفته دیده بودمت و کلی بوست کردمم و نازت کردم ولی تو اصلن انگار نه انگار و همین جوری داشتی کارتون میدیدی منو میگی این شکلی شده بودمدلخورولی خب چیکار میشه کرد دوست دارم خبخجالتمحبت

یهو دیدم(دقیقا یهو)نزدیک تولد بابایه خودم و به مامانم پیشنهاد دادم که بریم کیک بگیریم و بابام و سورپرایز کنیم و مامانمو  بقیه م موافقت کردنتشویقخب با پرنیا رفتیم کیک گرفتیم و به سلیقه پرنیا ولی اولش پرنیا میگفت که کیک کیتی برا بابام بگیریمخندونکمنم قانع ش کردم و کیک قلب گرفتیم و رفتیم خونه....

بابام اومده بود خونه ولی تو اتاق داشت نماز میخوند و ما هم از فرصت استفاده کردیم بدو بدو اومدیم خونه ....

داشتیم شام میخوردیم که پرنیا گفت آبجی مریم میخوام شام کم بخورم که کیک جا داشته باشمخندونک

ولی خب بابام  متوجه نشد...

بعد از شام  بابام رفت wc (البته ببخشید خب باید حقیقت و بگم دیگه)خندونک من و خاله م با سرعت نور کیک و اوردیم بیرون و شمع و گذاشتیم و منتظر بابا موندیم خدایی پرنیا و بردیا هم خیلی همکاری کردن....

بعد برق هم خاموش کردیم و بابا که در اومد کیک و اوردیم تولد تولد خوندیم براش...

اصن یه فضا رومانتیکی بود که نگو....آخه بابا فکرشو هم نمیکردمحبت

شب هم که نخود نخود هر که رود خانه ی خود....ولی صبر کنید من پرنیا رو شب آوردم خونه خودمون....

ساعت 2 از خونه خاله در اومدیم ولی پرپر تو ماشین خوابش برد...فردا صبح هم کلی شیطونی کرد و اتاق منو کلی بهم ریختبغلغروب هم با عمه شما رو بردیم خونه تون آخه جمعه شب مهمونی دعوت بودیم بدون شما و مجبور بودیم شما رو ببریم خونتونمحبت

کلی ناراحت شده بودی ولی خب چاره چیه.....

خب آبجی جونم فک کنم این آخرین پستی باشه که تو تابستون 1393 واست مینویسم چون هفته دیگه ما قرار بریم مسافرت و شاید نتونم ببینمت و مطلبی برای آپ کردن نداشته باشممم...ولی از سفر خودمون عکس سعی میکنم عکس بگیرم و بزارم...

بریم سراغ عکسا(زیاد نیست ولی پست بدون عکس که فایده نداره،داره؟)خندونک

 

بردیا

اینم داداشی من تو ویلای کلاردشت زیبا

پرپر

همه ی این عکسا توسط زندایی گلم گرفته شدهمحبت

وروجک ها

 جنگل های شمال.....

پرنیا

گل با گلزیبا

ژله

این ژله هم واسه روز 5 شنبه س که خاله م رو ظرف یکی از ژله ها اسمه بردیا و سن شو نوشته بودبغل

 

پرنیا جونمممم

این عکس هم واسه روز جمعه س که پرنیا اومده بود خونمون و منم میوه ها رو،واست خرد کردم که بهانه یی واسه نخوردنت وجود نداشته باشهبوس

 کیک

کیک تولد بابا جونم وقتی برق ها خاموش بودخندونک

تولدت مبارک

اینم کیک تولد بابا جونم وقتی برق ها روشن بودخندونک

نور پردازی

نور پردازی خاله م در تاریکی البته لامپ های ویترین شو روشن کرده که جشن تولد عشقولانه شهمحبت

 پرنیا و بردیا

 آخرین عکس وروجک های خودمم(البته عکسایه سفر به شمال شونه)محبت

پرنیا جونم،عشقم،زندگیم،همه جونم خیلی دوستدارم و برات بهترین ها رو آرزو میکنم.....

 

تا پست بعدیبای بای

مرسی دوست جونام که همراهم بودیدمحبتبوس

 سلامی دوباره به دوست های خودمممممممم

گفتم تو ادامه همین پست روز دختر به آبجی جونم و خودم تبریک بگمممخندونک

خب چیکار کنم منم دخترم دیگهخجالتخندونک

گل آبجی-عشق آبجی-زندگی آبجی روزت مبارکمحبت

تقدیم به بهترین دختر دنیا

                     امید و حیات من

                           با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم.....

                                                                            پرنیا جونم روزت مبارکمحبت

روز دختر

 

 

پسندها (14)

نظرات (75)

سحر مامان یسنا
3 شهریور 93 22:00
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزمم
مامان مینا
3 شهریور 93 22:33
چه عجب آپ فرمودین چشممون روشن شد تولد بابایی مبارک انشاالله سالیان سال در کنار هم زندگی خوب و خوشی داشته باشین مریم عاشق جزئی نگر بودنتم که انقد جزییاتو خوب مینویسی یهووووووووووووووویادت افتادن تولد بابایی موقع نماز خوندن بابایی بدو بدو رفتنا و wc رفتن بابایی من موندم پس کادوها کووووووووووشن قبول نیست باید مسافرت رفتنی کادو هارو جبران کنین پس تا اخر تابستون فک کنم یه چند صدتایی نظر جمع کنی وقتی میگی تا اخر تابستون اپ نمیکینی چیزی جز این نمیشه انتظار داشت مسافرت خوش بگذره منتظر عکساشم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام مینا جونممممممممم.... بله دیگه آپ کردمم خجالت نده دیگه مینا گلی مرسی عزیزمم - ایشالله تولد خودتون ممنون از دعای خیرت ما اینیم دیگه،ولی واقعا یهویی بود منم عاشق مریم گفتنتم دوس دارم که اسمم و صدا میزنی wc و خوب اومدی آخه دوستدارم همه چی و حقیقت بنویسم که سالها بعد بخونمشون عزیزم کادویی در کار نبود،یعنی بابام اجازه نداد کسی کادو بده و چون به طور اتفاقی تولد گرفتیم قطعا کادو هام نقدی بود که بابا اجازه نداد حتی واسه مامی خودم و کدو کادوها؟جبرا چی؟ یه کم 2 هزاریم کجه تا آخر تابستون 28 روز مونده فک نکنم به صد تا برسه ولی سعی میکنم به آپمممم مرسی عزیزمم ایشالله هفته دیگه راهی میشیم..... چشم عزیزممممم-حتما ممنون از حضور زیبات و نگاه دقیق ت
مامان مینا
3 شهریور 93 23:06
من اپماااااااااااااااااااااااااااااااااا
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
چشممممم اومدم عزیزممم
مریم مامان آیدین
4 شهریور 93 12:23
سلام مریم جوووووووووون کجا بودی عزیزم....حتما داری حسابی از تعطیلات استفاده میکنی به به چه دختر خوبی که واسه باباش سورپرایز داشته و تولد به این رمانتیکی گرفته و چه عکسای قشنگی از شمال و دریا وروجک ها حسابی خوش گذروندن هاااااا مریم جونم ایشالا سفر بهتون خیلی خوش بگذره و به سلامت برین و بیاین و مارو هم با عکسای خوشگل مستفیض کنین ببوس کوچولوهارو
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلامممم مریم جون عزیزمم همین جام ولی خب به زور باید عکس بندازم ازشون و به خاطر همین سوژه یی از عکس گرفتن ندارمممم تعیلات م دارم خوش میگذرونم خفن مرسی عزیزمممم آره دیگه کاری از زندایی مه دیگه ممنون از دعای خیرت چشمممممممممممممممممممممممممم
ابجی سجا
4 شهریور 93 21:19
هیچکس بر نیمکت پارک تنهایی نمینشیند یا یار در بر است یا یاد یار در سر تقدیم به تو که یادت همیشه و هرجا با منه
مامان مینا
4 شهریور 93 22:57
مامان مینا
4 شهریور 93 23:02
ای جانم بردیا جون دیگه آاااااااااااااااااااااااااقا شدی و تو عکسها اخم نمیکنی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
بله دیگه چی فک کردی اخم نمیکنم ولی بعد عکس کاری میکنم باهات که میگی کاش تو عکس اخم کرده بود(سوتفاهم نشه مینا جون،کاری باهات میکنه منظورم با خودم بودا)
مامان تینا و...
5 شهریور 93 7:44
سلام تولد بابایی تون رو تبریک میگم ایشالا سالیان سال سایه شون بالای سر شما باشه امیدوارم سفر بهتون خوش بگذره عزیزم زود آپ کن دلمون واستون تنگ میشه
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام گلممم.... ممنون دوستممممم مرسی از دعاتون سعی خودم و میکنم تو زود آپ کردن ولی چشممممممم
مامان تینا و...
5 شهریور 93 7:45
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزمممممم
♥پرنیان♥مامان متین
5 شهریور 93 12:14
سلامی چو بوی خوش نی نی وبلاگی چ خبرا مریم خاتون..باز جو ملوکانه مان قلمبیده شده..ملوکانه میکامنتیم.. خجالت داده مارا آپ فرموده اید آمدیم تشکر خود را ابراز نموده و برویم تا مجالی دیگر خاطرتان خیلی برایمان عزیز است گفتیم تا از یادتان نبرید مارا حتی در سیاحت تا درودی دیگر بدرود
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلامی به همون بوی خوش نی نی وبلاگی خبرای خوش.... دیروز با مامان رفتیم کادوی تولد پرنیا رو گرفتیم البته یه ماه زودتر.... ولی خب بهش نمیدیم که هر جور راحتی به کامنت خواهر دیگه دوستان موندن در آپیدن بنده ممنون از ابراز زیبایتان خیلی لطف ابراز نمده یید به بنده.... تشکر مشکر دوستمممممممممممممم خدا یار و نگهدارتان
♥پرنیان♥مامان متین
5 شهریور 93 12:43
سلام مریم گلی جون(اصن وقفه افتاد حس ملوکانه پری السلطنه ام از کار افتاد خواهری) چطور مطوری؟ خواهش میکنم...تشکرلازم نیس جبران کن منتظرما آخی 2هفته..چقد دیرر..من درکت میکنم!! ؟آخه منم عین تو خیلی بچه دوست بودم..عاشق دخترعمه و دخترعمو . دختر داییم بودم..واس همین میدرکتم عزیزم ایشالا واس نی نی های خودت بنویسی دوست جونم آجی و داداش دعواهم دارن دیگه..بزن بزنا...ب قصد کشت ای جونم..ذخترا همیشه حساس ترند..باید همیشه حواست بیشتر بهش باشه فداتشم همیشه ب مهمونی باشین خخخخخ احساسات پرنیا تو حلقم ایول ب سورپرایز شمااما سوپرایز من خیلی سوپرایزتر بود نه؟ ولی واقعا آفرین بابایی مهربون و خوش اخلاق و باشخصیت شهریوریتون رو خوشحال کردینخیلی مبارکه اصن میدونی آدما دودسته ان:یا شهریوری ان یا دوس دارن شهریوری باشن.. همچین آدمای خواستنی ای هستم ماخودشیفته هم خودتی فک کن کیک کیتی میگرفتین عجب سوتی ای داده پرنیا..خوب بوده لو نرفتین ایول ب دکور و برق خاموش شاعرانه خدای من آخرین پست تو تابستون خداحافظی نمیکردی انقد زود ب زود!!!میومدی..خدا ب دادبرسه خداحافظی هم کردی همیشه خوش باشی دوست جون جونم ایشالا مسافرت خوش بگذره و با کلی عکس برگردی آفرین که پست بدون عکس نمیذاری دخمل خوب باب اسفنجی روهمیشه ب گردش باشین آخی لب دریا چ عکس رویایی و رمانتیکی ..بوییدن گل توسط گل عجب ژله ای...تلافی میکنی؟دل مارو آب کنی؟ آفرین مریمی مهربون که بهونه دست کسی نمیدی آجی و داداشو ببین...عزززززیییییزززززززای من...چ مهربون... ماشالا چش نخورن..دعواشون بشه بگی مامان متین چشش شور بودا میدوستمت دوست جوووووووووووونم شاد و برقرارباشین
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام پرنیان گلی جون خوبیم،شکر من تشکر مو کردم(چشممم جبران میکنم دیگه) خونه هامون بهم دوره و موقعیت نبود بریم خونه شون ولی در عوض جبران شد و پرپر و اوردم خونمون عزیزممممم-شما هم پس بچه دوستید (یواشکی دارم مینوسیم ایشالله) نه دیگه تا اون حد بزن بزن و هستمممم خیلی هم حساس...من که حواسم 99999 دونگه به پرنیاست میبینی تورو خدا.... اصن انگار نه انگار یه ربه دارم بوسش میکنم_حلق و خوب اومدی_ سورپرایز شما توپ بود خواهر چاکریم(ما اینینم دیگه بابایی شهریوری و شاد نمودیم) خود شیفته؟؟؟ اهان 2هزارییم الان افتاد آره بابامم همین و گفت پرنیاست دیگه چیکارش میشه کرد کلن خانواده شعر هستیم ما(خودشیفته م خودتی) ایشالله که به آپمممممممم بابای کلی عکس که میندازم ولی خب چون بچه ها نیستن عکس های جالبی فک نکنم در بیاد مرسی عزیزمممم که اینقد مهرونی(استعاره از بوییدن گل توسط گل) دقیقا با خودم گفتم چرا فقط یه بنده خدایی تو پست ش خوردنی بزاره نه بابا این چه حرفیه عشقمممممم.... شما گل یید من بیشتر میدوستمت عزیزممممممم مرسی از حضورتون و اینقد وقت میزاری برا وبلاگ مون
♥پرنیان♥مامان متین
5 شهریور 93 12:44
میخای غایب شی عایا؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
نه بابا چرا غایب؟ خواب بودم.... ولی از شنبه یه هفته یی میخوام غیبت داشته باشمممم.... البته اگه اونجایی که گرفته باشیم نت داشته باشه،غیبت میبت در کار نیست
مامان بردیا اریایی
5 شهریور 93 12:56
سلام این بوس واسه پرنیا و بردیای ناز اگه دوست داشتین به ما سر بزنین راستی چرا همه مطلب هاتون رمز داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزمممم چرا که نه؟ با کمال میل میام پیشتون همین جوری عزیزممم دلیل خاصی نداره
♥پرنیان♥مامان متین
5 شهریور 93 12:58
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک تولد حضرت معصومه هم مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی دوست جونمممممممممم
♥پرنیان♥مامان متین
5 شهریور 93 13:39
کامنت گندهه کو پس؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
همین الان تاییدش کردممم
مامان مینا
5 شهریور 93 22:59
اگه فقط یه دونه دختر خوب و مهربون توی دنیا باشه ، اون تویی . . . روزت مبارک عزیزم .
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی قشنگ بود ممنونممممم
مامان مینا
5 شهریور 93 23:00
ممنون بابت کامنت زیبا و دقیق ات ممنون از این که برامون وقت میزاری خیلی گلی مریم گلی دیدی شاعرم شدم از وقتی باهم دوس شدیم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خواهش میکنم مینا جونم برای دوستای گلم وقت گذاشتن وظیفه مه ایول بابا شاعر
مامان الهام
6 شهریور 93 1:59
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون از تبریک قشنگ تون روز دختر گلی شما هم مبارک
مامانه آنیتا
6 شهریور 93 2:25
مریم جووووووووووووووونم روزتو پرنیا جونم مبارک ممنونم از کامنت خوبت گذاشتم تو وب آنیتا تا برا همیشه یه یادگار از تو داشته باشم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی بابت تبریک تون لطف کردین
ابجی سجا
6 شهریور 93 10:44
هستی به دلم، به دل ک نه ، در"جانی" درجان منی و در"دلم" میمانی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی قشنگ بود.... ممنون
ابجی سجا
6 شهریور 93 10:45
گــر بـخواهــم عشــق را معـنــا کنــم ... مـن فقــط بــا نــام تـــو لــب وا کنــم ...
مامان بردیا اریایی
6 شهریور 93 11:11
خصوصی داری دوست جونم
♥پرنیان♥مامان متین
6 شهریور 93 14:09
آقا ما کارت حاضریمونو زدیم..شوما کوجایی پَ ؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
شما همیشه فعالیید دیگه همین جا هستمممممممم دوستمم،فقط یه کم مشغول منم اومدم و کارت حاضری مو زدم
ژاله
6 شهریور 93 15:08
سلام عزیزم ممنون از متن قشنگت روز شما هم کلی مبارک دخترا گلن
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خواهش میکنم.... مرسی بابت تبریک تون
مامان تینا و...
6 شهریور 93 15:59
مریم وپرنیای عزیزم روزتون مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی مامان تینا جون... روز دختر گلی شما هم مبارک
♥پرنیان♥مامان متین
6 شهریور 93 18:38
چشمم روشن!!! وا غیبتا... http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14092338379.jpg تقدیم ب مریم گلی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی بابت هدیه مجازی خوشگلتون
مامان مینا
7 شهریور 93 9:48
روز دخترو دوباره بهت تبریک میگم منتظر پست جدیدتون هستم. سفرخوش بگذره.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی دوست مهربونممممم چشم..... حتما
مامان مینا
7 شهریور 93 15:55
ظهر روز جمعتون بخیر و شادی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون دوستمممم..... ظهر زیبای شما هم بخیر
مامان مینا
7 شهریور 93 15:57
عاشق لباس باب اسفنجی ام که بردیا پوشیده خیلی دوست داشتم برا الینام بپوشونم ولی متاسفانهاین لباس مدل دخترونه نداره و همش پسرونه هست
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
واقعاااااا؟؟ مینا جون تازه یه دونه سلوار باب اسفنجی داره که اونم خوشگله ولی بردیا نمیپوشش لباس های گل دختر شما هم خیلی قشنگه مخصوصا اون پیرهن قرمزش
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 19:49
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
مامان بردیا اریایی
8 شهریور 93 6:48
سلام عزیزم پرنیا و بردیارو ببوس و بابت رمز هم ازت ممنونم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام دوستمممم.... خواهش میکنم قابل شما رو نداشت
مامان مریم
8 شهریور 93 10:01
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزممممم مریم جون هر کاری میکنم نمیتونم بیام به وبلاگ تون ولی ممنون از حضور زیباتون
♥پرنیان♥مامان متین
8 شهریور 93 15:39
دینگ دینگ حاضر خوبی جیجر..ظهربخیر
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی با حال بود منم حاضر ظهر شما هم بخیر
♥پرنیان♥مامان متین
8 شهریور 93 17:45
سلام مریمی خوبی عقشم؟ ی سوال؟چرا پستات رمزدار شدن؟ دلیل خاصی داری بگو ماهم رمزدارشیم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزممم دلیل خاصی ندارم اگه دلیل م اومد حتما خبر میدم
♥پرنیان♥مامان متین
8 شهریور 93 19:52
شبت قشنگ
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی پرنیان گلی
مامان روژینا
9 شهریور 93 9:35
تولدت مبارک عروسک قشنگمایشالا همیشه به جشن و شادی و گردش خصوصی عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
تولد بابایی م بود ممنون
مامان روژینا
9 شهریور 93 9:36
عزیزم این بالها و شاخک های پروانه ای رو از کجا میتونم تهیه کنم؟ از کجا واسه دخملی خریدی؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
این با ها رو نخریدیم... آتلیه خودش واسه عکس انداختن داده بود
♥پرنیان♥مامان متین
9 شهریور 93 16:00
کجایی دوستم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
همین دور و برا
♥مهشید مامان مهتا
10 شهریور 93 8:48
سلام عزیزم ببخشید دیر پیشت اومدم روز دختر بر تو دوست خوبم و پرنیا جونم هم مبارک باشه سفر خوش بگذره
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام دوستم...... ممنون مهشید جون
h.e
10 شهریور 93 13:51
ای جووووووووووووووووووووووووونم
مامان ز✿ـرا
10 شهریور 93 23:09
عزیزم اول روز دختر رو بهت تبریک میگمببخشید که دیر اومدممثل همیشه پستت عالی بود بخصوص اون قسمت سوپرایز پدر محترمتون و کیک تولد.عالی بود.تولدشون مبارک،ایشاله سالیان سال سایشون بالای سرتون باشه گلم دخترا همینن،حساس و بلا اکثر عکسا که صورتِ پرنیا جونم پیدا نبود ولی عکس اولی و آخری خیلی قشنگهدر ضمن چه ویترین قشنگی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی زهرا جونم.... نه بابا این چه حرفیه داری خجالت میدی دوستم مرسی عزیزمممم... ممنون از دعای خیرتون
تا ابددونفره
11 شهریور 93 2:31
سلااااااااام مریم جون.خوبی عزیزمآخیییی مبارکهدستتون درد نکنه.چه باحال سورپرایزش کردین ایولبه سلامتی برین و برگردین عزیزمکلاردشت دریا نداره کهدست زندایی درد نکنه.عکسای خوشگلی گرفتهژله چه خوشگل شدهکیک هم خیلی خوشگلو مچله ایول عجب نورپردازی.عکس خوشگلی شده
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام گلمممم ما اینیم دیگه عزیزمم درسته دریا نداره ولی همش اونجا نبودن یه شب و کلاردشت موندن و بعد رفتن محمود اباد که دریا داره مرسی از نگاه خومشلت
تا ابددونفره
11 شهریور 93 2:32
بازم سلام به روی ماهتروزت مبارک عزیزم.و همچنین روز پرنیا جون.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی مهربونی نسترن جونم
تا ابددونفره
11 شهریور 93 2:33
بازم سلام به روی ماهتروزت مبارک عزیزم و همچنین روز پرنیا جون.ایشالا همیشه خوش و خرم باشید
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام نسترن جوون مرسی دوست گلم
مریم(مامان کیان)
11 شهریور 93 19:24
سلام عزیزم خوشحال شدم به وبلاگ مون سر زدین
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلامممممم،خواهش میکنم دوستممم
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 13:50
سلام خوش اومدی عشخم... رسیدن بخیر خوبی؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام مرسی دوست جونی خوبم عزیزمم
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 14:26
تمــــام اکسیـــژنـهـای دُنـــیا را هَم بیاورنــد بــه کــــارَم نمی آیــد مــــن پـُــر از هــــــوای تـــو أم ..........!.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی بابت کامنت پر محتوا خوشگلتون
ابجی سجا
13 شهریور 93 16:00
عزیز بودن جرم نیست بلکه امتیازیست که تو داری ودیگران ندارن
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی زیبا بود
ابجی سجا
13 شهریور 93 16:01
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 17:20
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
فدایی داری
ابجی سجا
14 شهریور 93 20:17
خسته ام از تمام کلمات تکرارى فقط چند سطر سکوت … به دلخواه خود معنایش کن …
♥پرنیان♥مامان متین
15 شهریور 93 13:53
حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاضررررررررر
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی گلی
♥پرنیان♥مامان متین
15 شهریور 93 18:04
اینم حاضرررررررررررری واس فردا حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاضر
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
عجب دوســــــــــــــــت جون زرنگی
مامان روژینا
16 شهریور 93 12:46
خصوصی عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنونم
♥پرنیان♥مامان متین
16 شهریور 93 14:03
در باغ ولایت گل خوشبوست رضا / سروچمن گلشن مینوست رضا نومید مشو زدرگه احسانش / زیرا به جهان ضامن اهوست رضا عیدت مبارک دوست جووون جوووونم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی از کامنت زیبات
♥پرنیان♥مامان متین
16 شهریور 93 14:04
60
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
هر چی بگم باحالی کم گفتممم
♥پرنیان♥مامان متین
16 شهریور 93 14:04
حاضررررررررررررررررررررر
♥پرنیان♥مامان متین
16 شهریور 93 14:06
ما آمدیم شما نبودید امضا:پرنیان جون میدونی که چقد دوست دارم؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
کی؟؟ چه امضا خوشگلی شما چی؟! شما میدونید من چه قد میدوستمت؟
♥پرنیان♥مامان متین
16 شهریور 93 18:04
__000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________**
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی دوستممم
مامان آنیسا
17 شهریور 93 9:07
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامان آنیسا
18 شهریور 93 8:13
با افتخار لینک شدین عزیزم خوشحال میشم لینکمون کنید و بازم بهمون سر بزنید
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردین چشم در اسرع وقت میام پیشتون
مامانی غزل جون
18 شهریور 93 8:22
سلام عزیزم ممنونم به غزلی سر میزنی شرمنده ام اگه زیاد نمیام خیلی سرم گرمه این فسقلی شده مجال نمیده بیام به دوست هام سر بزنم میبوسمت
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام دوستممم نه بابا این حرفا چیه،امیدوارم هر جا که هستید خوش باشید
ابجی سجا
18 شهریور 93 14:29
نسیم از من هزاران بوسه گرفت هزاران بوسه بخشدیم به خورشید در آن زندان که زندانبان تو بودی شبی بنیادم از یک بوسه لرزید
♥پرنیان♥مامان متین
18 شهریور 93 18:22
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی دوستم
مامان الهام
18 شهریور 93 19:29
تولد بابایی مبارک انشاالله همیشه شاد باشین چه عکسای خوشگلی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی الهام جون
♥پرنیان♥مامان متین
19 شهریور 93 19:22
سلام دوستم کجایی عزیزم؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلامم دوستم.... همین جا
♥پرنیان♥مامان متین
19 شهریور 93 19:23
آپ کردما...فک کن
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ایول دوست زرنگ م.... میام پیشتون
♥پرنیان♥مامان متین
19 شهریور 93 20:01
72 من عکس دریا مخام
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
چشم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان
20 شهریور 93 3:09
سفر خوش بگذره عزیزم.
♥پرنیان♥مامان متین
20 شهریور 93 13:21
سلام دوست جونم چ خبرا خوبی گلم؟ کم پیدا شدیا؟ غیبتهات داره زیاد میشه گفته باشم؟!؟!؟!؟!؟!
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام دوست جون با معرفتم نه عزیزممممم یه کم سرمون شلوغه قول میدم دیگه غیبت مو کم کنم