بردیا جونممبردیا جونمم، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
پرنیا عزیزمممپرنیا عزیزممم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

کوچولوهای من

تولد بهترین عشق دنیا

1393/7/20 16:08
2,742 بازدید
اشتراک گذاری

سلااممممم به دوستایه گلمممممم

خوبید؟خوشید؟سلامتید؟وای که چه قدر دلم واستون تنگ شده بود،واسه وبلاگ های زیباتون و کامنت هایی که برام میزارید و من براتون میزارممممم......

واقعا حسابی مشغول درس و مدرسه م...از همه چی بدتر اینه که امسال نهایی مو،حسابی باید درس بخونم و به تلاش مخندونکخب دیگه توجیه کردم نبودم و دیر کردمو و برم سراغ وروجک های دوست داشتنیه خودم....

پرنیا جونم 4 مهر تولدت بود که متاسفانه به دلیل تنبلی آبجی مریم دیر واست آپ میکنم و از دوستایه گلم به خاطر تبریک تولد پرنیا تو وبلاگ و فضاهای مجازی دیگه خیلی ممنونمحبت

خدا روشکر که زود به زود میبینمت و هیچ مشکلی در  این بابت ندارم ولی خب من شخصا پرنیا رو خیلی دوستدارم حتی با بد اخلاقی هایی که با من میکنه و بردیا هم دوسش دارم ولی نه به اندازه پرپر جونمخندونک

خب یه کوچولو میخوام از خاطراتمون با تاریخ واسه پرنیا و بردیا ثبت کنم:

30شهریور من از ساعت 9 صبح رفتم خونه دایی اینا تا حدودای 3 بعدازظهر من که رفتم بردیا تازه بیدار شده بود و زندایی و دایی هم خونه نبودن و من به بچه ها صبحونه دادم و کلی باهم به قول خودشون شادی کردیم و واقعا اونروز پرنیا و بردیا هم خیلی باهم دیگه خوب بودن و دعوا نکردن و از همه مهمتر اینه که با منم قهر نمیکردنخندونک

27 تا 29 شهریور من و مامانم که بشه همون عمه طاهر ه خودمون رفتیم خونه عزیز یه چند روزی بمونیم و پرنیا هم همراهی مون میکرد و تا وقتی که من اونجا بودم پیشم میموند حتی موقعه خواب...این 2-3 روز خیلی ماجرا و اتفاقات خوبی و داره که من اینجا دیگه ننوشتم و تویه دفتر روزانه خودم یادداشت ش کردممحبت

و عید قربان هم خونه عزیز بودیم و من و پرنیا قرار بود شام بزاریم و منم گفتم که همه مهمون من....حالا فک کنید یه 20 نفر ادم منتظر شام منو و پرنیا بودن که منم نامردی نکردمو سیب زمینی و تخم مرغ آب پز و پیاز داغ دادم به خوردشون و خدایی خیلی خوشمزه بود....سیب زمینی و تخم مرغ و رنده کردم و با پیاز داغ تفت ش دادم و توش م کره ریختم به جای روغن....خیلی خوب بود و خوش گذشت....چیه همش باید مرغ و جوجه و قورمه سبزی بخوریم؟؟پرنیا هم صندلی گذاشته بود زیر پاهاشو و هی پیاز داغ و هم میزدخندونک

بریم سراغ عکسا که میخوام فعالیت مو نشون بدم تو این یک ماهمحبت

 

پرپر

اینم هنرنمایی آبجی مریم در روز تولد آبجی پرنیاfest30.gif

پرنیا

کیک تولد عشقممم

پرنیا جونم

 و عشقم....

بردیا

بردیا جونم و عشقش نسبت به من(تولد پرنیا)

پرنیا

عشقمممممممممممحبت

کادو

کادو های پرپر جونم و اون عروسک بزرگ کادوی من بود و پرنیا هم خیلی ذوق کردش  و دقیقا هم قد خود پرنیاس و تنها خوبی ش اینه که دسته شو میگیری راه میره همینخندونکمحبت

 

غذا

غذایی که منو و آبجی جونم درست کردیم و این هم بشقاب پرنیا که براش تزیین ش کردممحبت

بردیا خان

میبینی تو رو خدا؟ اصلن حواسشون 6 دونگ به لب تاب بود و تا من گوشیم و گرفتم دستم و بردیا دید سریع دستشو گرفت جلوی صورتشپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/خندونک

بردیا

و مجددا عشق بردیا نسبت به آبجی مریمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

پرپر

و آخرین عکس از عشقمممم که پارسال تو زمستون گرفتممحبت

 

ممنون از دوت جونیام که همیشه به همون سر میزنید و با کامنت های قشنگ تون  محبت های همیشگی تون و ثابت میکنیدمحبتمیدوستمون حسابی و بهترین ها رو براتون آرزو میکنمبغل

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

نظرات (64)

مامانِ بهار
20 مهر 93 17:20
تولد گل دخترتون مبارکککککککک خدا هر دوتا شون رو براتون نگه داره . عیدتون هم مبارکککککککککککککک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون مامان بهار جون
تا ابددونفره
20 مهر 93 17:30
سلام مریم جونی خوبی عزیزماخی خسته نباشی با درساآره دیگه سال آخری باید سنگ تموم بزاریایشالا دانشگاه رفتنت کلی ذوق کردی پس که باهات قهر نکردنآخی پس دفتر خاطراتم داری.چه کار خوبی که همه چی رو ثبت می کنیعجب چه تدارکی دیدی واسه شام دخترمنم پوره سیب زمینی خیلی دوست دارم به به تولداونم تولد پرنیا جونمبارکه چه کیک خوشگل و دخملونه ایچه فوت محکمیپس این آقا بردیا چرا همش دستش جلوی صورتشه.هی می خواد شطرنجی باشه وای چه عروسک بزرگ و خوشگلیدستت درد نکنه آجی مریمیمبارکش باشهالهی پوره ی خوشگلشو ببین.خدایی خیلی خوشمزه به نظر می رسه.باید درست کنم.هوس کردم خووووووو ههه آره بد جوری رفته تو لب تاب عکسات خیلی خوشگل بود عزیزم.همیشه شاد باشیدوعیدتون هم مبارک باشه
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام نسترن جون گلممم مرسی از دعای خیرت آره واقعا ذوق کردم حسابی.... میبینی تو رو خدا بردیا همه جا شطرنجیه مرسی از اینکه اینقد با دقت پست های ما رو دنبال میکنید.... دوست دارم نسترن جون حسابی
•♥مامان متین♥•
20 مهر 93 18:14
سلام دوست جونم خوبی؟ خوش اومدی.. من خیلی عجله دارم باید برم بعدا میام مفصل برات میحرفم تولد پرنیا جون خیلی مبارک)))))))) عیدتون مبارک شاد باشین دوستتون دارم بووووووووووووووووس
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزممممم شما که همیشه محبت ها تون و به من ثابت کردین.... زیاد حالا با عجله نری بخوری زمین از پله های زیر زمین منم همین طور..... بوووسسسس
مامان بردیا اریایی
22 مهر 93 3:45
ایشالله همیشه خوش باشین عزیزم تولد پرنیای گل هم مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزم بابت کامنت قشنگت
مامان بردیا اریایی
22 مهر 93 3:46
به به چه کادو های خشگلیدست همگی درد نکنه
مامان بردیا اریایی
22 مهر 93 3:46
افرین به این همه ذوق تو اشپزی چه غذای خوبی دست پرنیا جون هم درد نکنه
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزممم
مامان آنیسا
22 مهر 93 9:13
پرنیا جونم تولدت مبارک عزیزم 120ساله بشی عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنونمممممممممممممممممم
مریم مامان آیدین
22 مهر 93 17:12
پرنیا خانوم تولدت مبارکــــــــــــــــــــت به به چه کادو های قشنگی و چه عروسک خوشگلی...دست مریم خانوم هم در نکنه و چه شامی شده بوده مریم جونم الهی همیشه با بردیا وپرنیا خوش باشین و بخندیدن
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی مریم گلی ممنون از این همه محبت و دعای خیرتون
مامان تینا و...
27 مهر 93 12:08
تولدت مبارک پرنیا جووون الهی صدساله شی نه صدوبیست ساله شی نه صدوبیست سال کمه همیییییشه زنده باشی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزممممم
مریم(مامان کیان)
27 مهر 93 18:43
عزیزم پرنیا جونم تولدت مبارک ا بردیا چرا نمیزاری ازت عکس بندازن؟؟؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی خاله جون.... میبینی تو رو خدا ممنون از حضورتون
•♥مامان متین♥•
27 مهر 93 21:18
دوباره سلام دوست گلی مریم عسلی خودم... بابابا درس خون بابا تودیگه کی هستی؟ رنگ فونتت خوندنو سخت کرده ..طوسیشو روشن کن...فضولیمو ببخشیا جیجر بازم تبریک بر میگردم(احساس سنجد بودن بهم دست داد) میدوستمت
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلاممممممممممممممممم نه به خدا درس خون نیستم حال ندارم بیام و میامم هم وقت ندارم پررنیان جون ممنون بابت پیشنهادت ولی هر کاری میکنم عوض نمیشه یا باید کل شو عوض کنم مرسی عجقممممم
•♥مامان متین♥•
28 مهر 93 20:45
خخخخخخ...اسم بریدا رو درست کردی ناقلا؟ میای کامنتارو میخونی تایید نمیکنیا ینی وجدانی درگیر درسی؟ موفق باشی عزیز دلم...دلم برات تنگولی شده
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی بد مچ میگیری هاولی دمت گرم که اینقد نکنه بینی چشم تایید میکنمممم
•♥مامان متین♥•
28 مهر 93 20:46
وای خدا عاشق دست رد بردیام که ب سینه عکاس میرنهخخخخخخخ
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
امیدوارم دوستم حالا که اینقد دوست داری متین هم از این کارا بکنه آمین
تا ابددونفره
29 مهر 93 17:38
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممممممنونم نسترن جوونننننننننن
•♥مامان متین♥•
30 مهر 93 11:57
سلام خوبی عزیزم ؟ چقده نظر بدهیم دیگر؟ بتایید دیگه ینی واقعا واقعاها داری درس میخونی؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام دوست جونمم.... زیاد لطفا باورت میشه حس تایید و ندارم؟؟؟ نه بابا درس زیاد نمیخونم بیش از حد میگردمم
•♥مامان متین♥•
30 مهر 93 17:50
بازم نظر بدهیم؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
بلهههه
•♥مامان متین♥•
30 مهر 93 17:51
نظر خصوصی من کو؟ مامااااااان منو سرکار میذاری؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
نه به خدا سرکار نزاشتم.... حتمن اشتب شده
مامان ز✿ـرا
3 آبان 93 10:47
سلام. بخدا شرمنده که حالا اومدمو و تولد پرنیا جونو تبریک میگم پرنیا جونم تولدت مبارک عزیزم ایشاله 120 ساله شی و در کنار پدر و مادر و داداشی گلت و مریم جونه مهربون و کلاً خانواده به خوشی و خوبی زندگی کنیباریکلا مریم جون به خاطر زحمتایی که میکشی غذایی رو که هم درست کردید،خیلی هم خوبه،باریکلاای بردیای شیطونایشاله همیشه موفق باشی و درساتو هم با تمرکز بخونی و به اون هدفی که داری برسی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام زهرا جون.... دشمنت شرمنده عزیزمممم ممنون از ارزوی زیبات زهرا جون دوستون دارمممممم
•♥مامان متین♥•
4 آبان 93 19:38
سلام جیجرم... جدیدا کامنتارو تکچین میکنن تایید میکنن عه جدیده؟چ جالب؟!؟!؟!؟! چ خبرا مریم جونم خوبی ایشالا...خسته درس نباشی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
نه عشقمممم همینجوری و شانسی تایید میکردم ممنون دوستم
•♥مامان متین♥•
4 آبان 93 19:41
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
فدایی داری دوستممم
مامان
6 آبان 93 3:19
به به تولدت مبارک پرنیا جون. چه کیک قشنگییییییی. ان شاالله هزار ساله باشی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی مامان امیر حسین جون
مامان
6 آبان 93 3:21
مریم جو چه غذای سالمی درست کردید. عالی بود. واقعا گاهی اوقات ادم از غذاهای گوشتی دیگه بدش میاد. به نظرم این غذاها سالم ترن. نوش جونتون
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
بله دیگه ما اینیم دیگه مرسی از حضور تون
•♥مامان متین♥•
6 آبان 93 12:53
سلام مریمی جون خوبی؟ پرنیا جون1 ماه و دوروزگیت مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام پرنیان جوون مرسی دوست گلممممم
•♥مامان متین♥•
7 آبان 93 10:20
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
شرمنده ی روی ماهتممممم
•♥مامان متین♥•
8 آبان 93 17:42
دشمنت شرمنده
•♥مامان متین♥•
8 آبان 93 17:43
حس میکنم یکی از کامنتام کمه چیکارش کردی راستشو بگو چیه خو...گفتی مچ میگیرم ...جو گرفت حالتو بگیرم بووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان ز✿ـرا
9 آبان 93 13:18
خیلی گلیعزیزم درساتو حتماً بخون تا با رتبهء خوبی قبول بشی
•♥مامان متین♥•
10 آبان 93 13:21
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس خوبی دوسجووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
•♥مامان متین♥•
11 آبان 93 12:53
منم
•♥مامان متین♥•
11 آبان 93 12:54
سلام خانومی ِ نهایی خودم چطور مطوری؟
•♥مامان متین♥•
11 آبان 93 12:55
فقط 27 نظر؟ 27 تا که خودم نظریدم تایید کنی بد نیستاااااا
مامان مینا
12 آبان 93 20:15
سلام پرنیا جونم تولدت مبارک خوشگلم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی مینا جون
•♥مامان متین♥•
15 آبان 93 18:16
دوستم کجایی جیگررررررر؟ بازم درس؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
همین جا
•♥مامان متین♥•
16 آبان 93 20:19
سلام عزیزم تولدت کیه؟
•♥مامان متین♥•
16 آبان 93 20:19
تولدت مبارک عزیز دلم...همیشه شاد باشی
•♥مامان متین♥•
16 آبان 93 20:20
راستی بابا اسفنجی رو در جواب کامنتت توضیح دادم بیا بخون
•♥مامان متین♥•
16 آبان 93 20:20
خیلی میبوسمت بازم تبریک
•♥مامان متین♥•
16 آبان 93 20:20
عزیییییییییییییییییییییییزم
•♥مامان متین♥•
17 آبان 93 9:32
27
مامان روژینا
17 آبان 93 10:17
تولد عروسک کوچولو مبارکهزار ساله شی خاله جونم
•♥مامان متین♥•
17 آبان 93 18:54
مامان فاطمه
18 آبان 93 16:59
سلام.ممنونم که به ما سر زدی.باعث افتخارمه باهم تبادل لینک داشته باشیم.درضمن کوچولوی نازی داری خدا حفظش کنه براتون
مامان فاطمه
18 آبان 93 17:01
ای جانم تولدشون مبارک عزیزم
مامان الینا
25 آبان 93 17:15
مریم جون پس کجایی دلتنگ و نگرانتم زودی یه خبری از خودت بده فدات
مامان الهام
26 آبان 93 18:17
پرنیا جونم تولدت مبارک انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی
•♥مامان متین♥•
26 آبان 93 19:31
•♥مامان متین♥•
28 آبان 93 13:01
27????????????????
مامان مینا
2 آذر 93 17:45
مررررررررررررررررررررریم کجاااااااااااااااااااایی نگرااااااااااااااااااااااااااانتم بیااااااااا
مامان آنیسا
3 آذر 93 10:44
خاله جون یادم رفت خصوصیش کنم لطفا تایید نکن
•♥مامان متین♥•
3 آذر 93 19:02
سلام بر مریم گلی خوبی؟ چ خبرا عزیزم بیا پست تولدت رو بذار دییه دوستان سراغتو از من میگیرن بیا یه خودی نشون بده جیگرررر
مامان طاها و رها
4 آذر 93 16:31
عصر به خیر خدا! آنچه سرنوشت ما را تعیین می کند، شرایط زندگیمان نیست، بلکه تصمیم های ماست. سبک زندگیتون پر از تصمیم های درست و خدا
مامانی غزل جون
5 آذر 93 17:27
_♥█████████♥_______♥█████████♥ _____♥█████████████♥___♥█████████████♥ ___♥█████████████████♥████████♥___I____♥████♥ __♥██████████████████████████♥___LOVE___♥███♥ _♥███████████████████████████♥__YOU____♥███♥ ♥████████████████████████████████♥_____♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥___♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥_♥███♥ _♥██████████████████████████████████████♥ __♥████████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥ ____________________♥██♥ منتظر حضورت گرمت هستم عزیزم شاد باشی
مادر بزرگ
10 آذر 93 0:05
سلام وب خوبی دارید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
•♥مامان متین♥•
10 آذر 93 14:03
سلام مریم گلی خوبی؟ غیبتات داره از حد میگذره هااااا شادباشی
•♥مامان متین♥•
12 آذر 93 13:32
سلام ب روی ماه مریم جونی خوبی دخملی... درس میخونی؟ افرین بخون... بخون... من میرم بعد میام..خخخخخ موفق باشی عسیسم
مامان جون محمدامین
23 آذر 93 14:16
عزیزم پرنیا جون تولدت مبارک گلم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان الهام
27 آذر 93 15:19
سلام عزیزم منتظر عکسای جدیدتون هستم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
چشم حتمن الهام گلی
mah
6 دی 93 17:45
مامان الهام
20 اسفند 93 18:23
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....
طراح نو
22 اسفند 93 8:33
باعرض سلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه میخواد خونه تکونی کنید به طراح نو سربزنید طراحی/ قالب./تقوبم/..صحفه ورودی./اسلایدشو عکس/ برای وبلاگ شما فقط با10هزارتومان تخفیف ویژه تا عید. فرصت رو از دست ندهید