بردیا جونممبردیا جونمم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
پرنیا عزیزمممپرنیا عزیزممم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

کوچولوهای من

برنیاوبردیاجونم

1392/4/29 16:38
369 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنه٢٧ تیردایی م  زنگ زدو گفت افطارمیخوان بیان خونمون و قبل از اینکه  بیان پرنیا و بردیا و رو برده بودن  آزمایش بدن ازدستایه کوچولوشون خون گرفتن و بعد پرنیاو رو برده بودن دندون پزشکی  یکی از دندون هایه پرنیا خراب بود.وقتی که پرنیا اومد خونمون باهم رفتیم نون گرفتیم.چندتا عکس م از پرنیاوبردیا توحیاط مون موقعه بازی  کردن ازشون انداختم.پرنیا و بردیا

پرنیا و بردیا درحال شیطونی کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله ملیکا جون
29 تیر 92 23:13
خاستین بهتون سربزنیم مام سرزدیم وهم لینکتون کردیم تا دوستای خوبمون بیشترشه.شمام لینکمون کنین خوشحال میشیم

http://melikanavayi.niniweblog.com/




مرسی خاله مهربون ملیکاجونی حتما لینک تون میکنم


الی مامی آراد
30 تیر 92 1:45
عزیزم مواظب مرواریدای خوشگلت باش


مر30 از شما
مامان بردیا
10 مرداد 92 14:24
سلام.چه دختر عمه مهربونی.چه گلای نازی.ماشالا اگه دوست داشتین خبر بدین لینکتون کنم.دوست بشیم


ممنونم خاله جون من شما رو با افتخار لینک میکنم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
10 مرداد 92 20:25
سلام عزیزم می بینم که پستها رو یکی یکی دنبال میکنیی ببخشید بعضی ها طولانیه پست خصوصی رمزش 1390 بقیه فرق داره ..
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
10 مرداد 92 20:26
موفق باشی دوست خوبم
hadi
11 مرداد 92 16:01
بدون شرح........ منتظرم
مريم مامان نيكان
24 مرداد 92 15:42
سلام عزيزم ممنون از حضور گرمتون لطف داريد خدا كوچولوهاي نازتون رو براتون حفظ كنه


وممنون ازحضور گرم شما