بردیا جونممبردیا جونمم، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
پرنیا عزیزمممپرنیا عزیزممم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

کوچولوهای من

خونه عمه(آبجی مریم)

1392/6/2 13:49
472 بازدید
اشتراک گذاری

پرنیا وبردیا

٥ شنبه 31مرداد دایی م اومد خونمون و به زور کلی ازشون عکس انداختم وااااایناراحتپرنیا و بردیا

واسشون کارتون گذاشتم تا ببینن یه کم کمتر خونه مون بهم بریزننیشخندبردیا

ازم شکلات خواست گفتم اگه بذاری ازت عکس بندازم من بهت شکلات میدم اونم گذاشت ازش عکس بندازملبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان فهیمه
2 شهریور 92 14:25
اخی عزیزم معلومه حسابی از دست این وروجکا کلافه شدی که نمیزارن ازشون عکس بگیری
خودتو خسته نکن بچه ها وقتی حساسیت بزرگترارو میبینن بیشتر لج میکنن
راستی ببخشید نظرت به جای تایید حذف شد
خوش به حالشون با این دختر عمه ی گلشون

مرسی فهمیه جون
خواهش میکنم ازاین اتفاق ها میافته

☆ یاسمین ☆
2 شهریور 92 15:13
کار خوبی کردیای جانم.چه با مزه نشسته معلومه آمادست که شکلاتو ازت بگیره


مرسی که به ما سر میزنین
مریم مامان نیکان
2 شهریور 92 15:56
به به کوچولوهای ناز خونه عمه جونشون دعوت بودند کاش میشد با دختر عمه گلشون هم عکس میگرفتن تا ما روی ماهشون رو ببینیم


مرسی مامان نیکان جون
آخه من خواستم با خودم عکس بگیرم ولی کسی نبود ازمون عکس بیگیره
♥ نیم وجبی ♥
3 شهریور 92 1:03
ای جوونم شیطونا معلومه حسابی خونه رو بهم ریختین چقدر نااازه عکس آخری قشنگ معلومه منتظر شکلاته
♥ نیم وجبی ♥
3 شهریور 92 1:06
قبل اینکه بگی لینکت کرده بودم عزیزم به جمع دوستهای کسری خوش اومدین ما رو با اسم " نیم وجبی " لینک کن
مامان ترنم
3 شهریور 92 1:33
معلومه خیلی دوسشون داری این جوجو بلاها رو . خانومی دوست داریم شما رو ببینیم


آره خیلی بچه پرو هارو دوس دارم
مامان ساینا
3 شهریور 92 13:01
ببین قیافه بچه روبهشون باج میدی

دستت درد نکنه واقعا خیلی ماهی که اینقدر اهمیت میدی




مرسی عزیزم خودتون و دخترتون که ماه ترید؟؟؟




مرمر(مامی کسرا)
3 شهریور 92 21:18
وای انتظار از چشاش میباره عزیزم...قربونت برم من...




خدانکنه
آره دیگه یه دونه عکس م باید باج بدم بهشون


مامانی اترین
4 شهریور 92 12:01
عزیــــــــــــــــزم وای چقدر تو عکس اخریه نازـــــــــــــــــی


مرسیییییییییییییییییییی
mamane radin
4 شهریور 92 15:39
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 شهریور 92 4:53
بـــــــــــــــــــــــــوس
زهرا
5 شهریور 92 9:59
مرسی مریم جون که به ماسرمیزنی
شرمنده دوستم که وقت نکرده بودم سربزنم
آفرین چه دخترعمه مهربونی
بچه های داییت خیلی نازن


مرسی پیش ما میاید
الی مامی آراد
5 شهریور 92 13:05
مامان رادمان
5 شهریور 92 13:22
سلام عزیزم. خوشحال میشم به وبلاگ پسرک منم سر بزنین . هزار ما شا الله به بچه های نازت و قشنگت
امیدوارم زیر سایتون شاد و سالم باشن.
خودمونیم ها امان از دست این وروجک ها که عکس گرفتن ازشون شده مکافات
منتظر نظرت هستم گلم.


مرسی که به ما سرزدین فقط یه چیزی دوست عزیز من میخوام به وبلاگتون بایم میزنه مسدود شده آخه چراااا؟؟؟؟؟؟
مامان آروین (مریم)
5 شهریور 92 16:31
ماشاالله دختر دایی و پسر دایی ناز و خوشگلی دارین . و معلومه علاوه بر اینکه حسابی شیطونن با هم هم خیلی دوست هستند .
صبا خاله ی آیسا
6 شهریور 92 0:35
عاشق عکس اخریم


منم خیلی دوسش دارم
صبا خاله ی آیسا
6 شهریور 92 12:01
عزیزم باعث افتخاره دوستی با شما شما لینک شدید ممنونم گلم اسم رو بزار آیسا جون و مامان سمیه
صبا خاله ی آیسا
6 شهریور 92 12:14
ممنون
مامان ترنم
6 شهریور 92 13:45
عزیزم خصوصی داری
ریحانه(مامان پارسا)
6 شهریور 92 14:07
سلام مریم جون ممنون از حضورت خیلی خوشحالم کردی عزیزم.


خوهش میکنم ریحانه جون
صبا خاله ی آیسا
6 شهریور 92 18:33
خصوصی چک کن عزیزم


مرسی صبا جون رمز و گرفتم
نازنین
6 شهریور 92 20:34
چه بامزه دارن تلوزیون میبینن...
منم همیشه با کلی وعده وعید از نیکو عکس میگیرم.


وای من که پیر میشم تا یه دونه عکس بگیرم ازشون
ریحانه(مامان پارسا)
7 شهریور 92 8:05
وای خدای من چه عکسای خوشگلی گرفته مامان جون از این دو تا خواهر و برادر ناز


ریحانه جون من دختر عمه ی بچه ها هستم
ژاله مامان آیدا
7 شهریور 92 17:30
سلام مریم جون وبلاگ قشنگی دارید.
لینکتون کردم


مرسی عزیزم
مامان نیروانا
20 شهریور 92 22:18
عزیزم دختر پسر نازی داری


ممنون عزیزم بچه هایه دایی من هستن