بردیا جونممبردیا جونمم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره
پرنیا عزیزمممپرنیا عزیزممم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوهای من

جمعه1392/6/29

1392/6/29 23:19
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام دوستایه گلم.امروز من و مامانم تصمیم گرفتیم ناهار بریم خونه دایی محمد م.جاتون خالی ناهار جوجه کباب داشتن بعدش من پرنیا و بردیا و رو بردم حیاط خونه شون تا یه کم پرنیا دوچرخه سواری کنه.بعد هم با دایی م و مامانم و پرنیا و بردیا رفتیم هایپرسان.دایی م گفت تو پرنیا رو ببر شهربازی ما هم میریم یه کم خرید کنیم من و پرنیا هم رفتیم شهربازی هایپرسان و بردیاو دایی م و مامانم رفتن خرید حالا چند تا عکس واستون از امروز میزارم خیلی خوش گذشت.

   پرنیا وبردیا

الهی قربونت برم که نمیزاری هیچ وقت بردیا سوار دوچرخه ت تنهایی بشه

  کوچولو هایه من

این عکس م تو حیاط هایپرسان ازتون انداختم مثله همیشه بردیا اون طرف و نگاه میکنه

 پرنیااجوووون

   فدات شم با این ژست گرفتنت

 عشقمممممممممم

اینجا سوار یه کشتی شدی خیلی دوسش داشتی پرنیا تو از بیشتر بازی ها میترسی فقط اونایی که اهسته حرکت میکنن و دوست  داری

  پرنیااااااا

                    اینم یه تاپ برقی که دوس داشتی سوار شی منم باهات مخالفت نکرم عزیزم

  پرنیاجوووووووووووون

این بازی و 3 بار بازی کردی از دسته تو پرنیا

پرنیا عاشقانه دوست دارم امیدوارم همیشه به هرچی که دوست داری برسیماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

صبا خاله ی ایسا
30 شهریور 92 10:07
عزیزم امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه گلم شرمنده سرم خیلی شلوغ بود ازینکه بهتون سر نزدم باید ببخشید
♥ نیم وجبی ♥
30 شهریور 92 14:11
معلومه به این فسقلیا خیلی خوش گذشته
همیشه به خوشی و گردش عزیزم
قدر خاله مریم مهربونتونو بدونید


مرسی عزیزم
همیشه بازم پرنیا طلبکار میشه از آدم...........
مامان موژان
30 شهریور 92 15:03
همیشه به خوشی عزیزم
کباب
ای جانم به این دخملی وپسملی ناز


مرسی نظرلطف تونه
مامانه موزان گلی..........
سارا
30 شهریور 92 15:06
ما اومدیم
ممنون مامانی به خاطر آپ قشنگت
ماشالا به این پرنیا جون که از بازی کردن خسته نمیشه


خواهش میکنم ولی من مامانه پرنیا وبردیا نیستم دختر عمه شون هستم............
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 مهر 92 2:55
عزیزم خصوصی تو چک کن


مرسییییییییی بابت خصوصی.............
ساغر
9 مهر 92 15:15
اخ منم کسته مرده ی خرید و شهر بازی ام
نازنین
14 مهر 92 0:03
هزارتا بوس برای شما دوتا وروجک...
آزاده
23 آبان 92 22:28
سلام خدا حفظشون کنه چقدر نازن عمه خانمی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنونم ازتوووووووووووووون