بردیا جونممبردیا جونمم، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
پرنیا عزیزمممپرنیا عزیزممم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

کوچولوهای من

بعد از یه عالمه تنبلی آبجی مریم....

1393/3/8 15:52
1,566 بازدید
اشتراک گذاری

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

سلاااااااااااااااااااام

بعد از دو ماه میخوام آپ کنم...چیکارکنم خب درس داشتم و نمیتونستم سر بزنم...ممنون از دوستاییه که در نبود من سراغ مو میگرفتین و کامنت هایه قشنگ میزاشتن...اسم شون و نمیارم چون خودشون میدونن چه دسه گل هایی هستن ....چقدر لطف دارن بهم...ممنونم دوستایه گل و همیشگی خودمبوس

بقیه دوستانی هم که سر نمیزدین بهمون حق دارن چون من خیلی بی وفا شده بودم به وبلاگ کوچولوهایه نازشون سر نمیزدم  در هر حال بهترین دوست هامو، من تو این خونه مجازی دارممحبت

خب حالا برم سراغ این فسقلی ها که خودم واسه آپ کردن دلم تنگ شده بود  آرام

پرنیا جونم و بردیا اصلن باهم نمیسازید و یه سره دعوا میکنید و همدیگرو میزنید....مامانی وبابایی هم حسابی از دستتون کلافه شدن و حرص میخورن...پرنیا یه کم بد اخلاق شدی و خیلی زود جوش میاری و گریه میکنی...بگذریم  و بریم سراغ 28 فروردین که ناهار و شام خونه ما بودین...واسه من خیلی روز خوبی بود و کلی با هم بازی کردیم و بردیا هم کلی آتیش سوزوند و از مبل اینقد رفت بالا که تا آخر بد جور افتاد و گریه کردی....بمیرم الهی عشقه من.......

دیگه بریم سراغ عکسا چون اینقد دیر به دیرآپ میکنم که یادم میره  چی باید مینوشتم....


 

پرپرجونم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخر شب میخواستن که برن گفتم بیا با هم اتاق مو مرتب کنیم....توهم قبول کردی و حسابی کمکم کردی...مرسی عزیزم

پرنیا

و در ادامه.........

 

پرنیا

آبجی مریم چرا کشو ت بهم ریخته س ؟؟به زار مرتب ش کنم اگه هم چیزی دوست داشتم بر دارم ببرم خونمونمتنظرخندونک

پرینا و بردیا

 بردیا جان بیا یکم واست روژ بزنم_بردیا هم که خدا خواسته....

 

بردیا

 اینم یه عکس از بردیا که واقعا خیلی کار سختی بود....ولی بازم موفق شدم

پرپر

عشقایه آبجی مریم در حال تماشای تلویزیون شبکه پویا


یه خاطره از پرنیا و بردیا یادم اومد گفتم بنویسم بد نیست یعنی به نظر خودم خیلی خنده داره....یه روز خونه دایی اینا بودم که پرنیا داشت نقاشی میکشید و بردیا هم از اینکه چرا پرنیا نمیزاره نقاشی بکشه ناراحت بود و اومد نشست رو نقاشی  پرنیا..پرنیا هم عصبانی  از اینکه چرا بردیا این کار کرد و بردیا رو هول داد..بردیا هم خیلی ریلکس یه لیوان آب اونجا بود و برداشت و ریخت رو سر پرنیا___پرنیا هم که از اب و خیسی متنفره دقیقا قیافه پرنیا این شکلی شده بودcrybaby emoticon

و قیافه بردیا همپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/


خب دیر به دیر آپ کردن باعث میشه پست م طولانی بشه..... 

یادم نیست تاریخ دقیق شو،ولی پرنیا میره کلاس زبان_اونم خصوصی_.......میبینی تو رو خدا بچه هایه امروزی ووووو..........عینک

عکسایه کلاس زبان پرنیا باشه پست بعدی،راستی تا یادم نرفته واسه عشقم بنویسم که 13 خراد من اومدم خونتون،شما هم جشن کلاس زبان داشتی و چون ترم دوم ت تموم شده بود و واکسن پیش دبستانی هم زده بودی_اونشب یکم با هم بازی کردین ولی آخر شب که شد شما یه کم بی حال شدی و تب کردی....بعدش به من میگفتی آبجی مریم؛کی این میکروب  ها رو واکسن از بین میبره که مه دیگه درد نکشم؟؟؟قربونت برم که اینقد خانومیییییییبوسhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

راستی بردیا هم خیلی مهربونه به من میگه آبجی( منم )

هرکی هم اذیت ش کنه به طرف مقابل میگه تو (بدجنسی)

یه بار هم من دعواش کردم و بردیا گفت:من می دم(میرم) به عمه طاهله می دم(میگم)دلخور


خب برم سراغ عروسی-عروسی پسر عموی مامانم بود و پرنیا اینا هم دعوت بودن.....خیلی خوش گذشت....چشم تون روز بد نبینه 3 تا وروجک پرنیا و بردیا و هستی(فک کنم با هستی آشناییت داشته باشید دختر دوست خانوادگی مونه...خیلی دختر مهربون و دوست داشتنیه....)

پرنیا و هستی قایم میشدن و بردیا هم دنبالشون میگشت و تو سالن داد میزد:پرپر،هستی دوشین(کجایید)

خب بریم سراغ عکسایه عروسی دو تا بیشتر نیس ولی بازم بهتر از هیچیه.....پرپر

شکلک های شباهنگ

پرنیا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اینهم آخرین عکس از پرنیا و هستی جووون.....بردیا هم که خودم و به در و دیوار زدم

نتونستم ازش عکس بگیرم


از دوستایه عزیز و دوست داشتنیه خودم یه تشکر به عمل میارم(تشکر میکنم)که تا آخرش باهامون بودند و این پست طولانی منو تحمل کردن

 

 

 

 

 

پسندها (14)

نظرات (50)

مامانی
22 خرداد 93 20:58
سلااااااااااااااااااااااااااااام مریم جان شمام مثل من دو ماهی تعطیل بودینو اپ نکردین منم سرم شلوغ بود بخاطر کلاسهام و خونه تکونی و خیلی مسایل دیگه ای خندیدم بخاطر اب ریختن بردیا رو نقاشی پرنیا. با اینکه کار بدی کرده ولی عاشق این شلوغ بازیهاش هستم روشونو ببوس
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلااااااام به مامانی دوست داشتنی الینا جووون..... خسته نباشی به خاطر خونه تکونیاتون با یه فسقلی.... اره خودمم حسابی ذوق کردم با این کار بردیا.... مرسی که پیشمون میاید راستی دخملی جیگر تون ببوسید از طرف من
♥مامان متین جون♥
25 خرداد 93 12:01
سسسسسسسسسسسلللاااااااااااااااااااااام رسیدن بخیر خانومی خسته درس و مدرسه نباشی..واس تعطیلات ماهم زود برسه دعاکن عکسا خیلی خوشجل بودن..پرنیا جون ایشالا عروسی خودت ناناز خانوم مرررد ب این میگن عملی کارشو انجام میده...ولی بردیا جون آجی پرنیا دوست داره ها..بلا !اینجوری باید انتقام بگیری!! دوستتون دارمشادباشین و سلامت
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلااااااااااااام عزیزم..... مرسی خانم قربونت برم.....ایشالله واسه شما هم زود تموم بشه و خودتونم راضی باشید مرسی مهربونم واقعا...میبینی چه قد بردیا زور گو؟؟؟؟؟ سلامت باشین...... شماهم همین طور عزیزم
♥مامان متین جون♥
25 خرداد 93 12:36
. . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
واااااااای خیلی زیباست........ ممنونم
مامان مهدی کوچولو
27 خرداد 93 15:38
سلام مریم جونم خوبی دلمون براتون تنگ شده بود این 2تا خوشگل هم روز به روز نازتر میشن عکسها هم خیلی زیبا بودن
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزم... مرسی گلم .. با چشمایه زیباتون میبینید
مامان ز✿ـرا
27 خرداد 93 19:41
سلام مریم جونعزیزم بهت حق میدم،هر چی باشه درس و امتحان مهم تره،ایشاله که موفق باشی و خسته هم نباشی این خیلی بده که بچه ها با هم نمی سازن ولی مطمئناً اگه یه روز همدیگر رو نبینن،دلشون واسه هم تنگ میشه،این دعوا ها هم شیطنت بچگونشونهبارک الله به پرنیا جونم که به آبجی مریمش کمک کردهمریم جون اتاقت چه خوش آب و رنگه بردارم و ببرممگه پسرا هم از روژلب خوششون میاد الهی...امان از زور گویی های این پسرا خیلی خوبه که پرنیا جونم می ره کلاس زبان،ایشاله موفق باشه عکسا خیلی قشنگ شده آبجی منم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلاام عزیزم.... مرسی که درک م کردین آره پرنیا با کلی خواهش و هندونه دادن یه بار کمک آبجی مریم کردش مرسی گلم که اینقد به ما لطف دارین ممنون از اینکه اینقد پست هامون و دقیق یخونید و قت واسمون میزارید آره دیگه متولد های 90 پسرهاشون روژ هم میزنن فدای مهربونی تون
نیکــو
27 خرداد 93 23:55
مریم جون خوشحال شدم دوباره آپ کردین و این وروجکا رو تونستم ببینم دوباره چقدر عکساشون بامزس مخصوصا اونی که پرنیا داره برا بردیا رژ می زنه همیشه به عروسی ..ایشالا عروسی خاله مریمتون دوستون دارم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
فدات بشم عزیزم... بس که مهربونی منم دوست دارم با اون فسقلی تون
مامان روژینا
29 خرداد 93 9:01
بوس برای عسلای خالهبا کمال افتخار لینک شدی گلم
♥مامان متین جون♥
29 خرداد 93 18:43
____+___ _* ___+++____*+ __*+__*___ _*+ _*+_______*+ __+___*## ### _+*+_######## *____### ##### _*___#############___ _++ __*+*###############_+* _*+, _____###############__ _____*+ _____############## ___ ]+______*+ _____######## ####*__+__*+++__*+ ________ _________*__*__+__*__*
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی دوسش دارم-مرسی عجقم
مامان محمدحسین
29 خرداد 93 22:00
سلام عزیزم... وبلاگ زیبایی دارین.... من یه سوالی داشتم... پرده اتاقتون خیلی برام جذاب اومد... میخوام بدونم آدرسی دارین که بتونم تهیه کنم؟ بازم ممنون
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزم.... ممنون نگاه تون زیباست چشم بهتون سر میزنم،من خودم از مولوی خریدم
مامان مینا
30 خرداد 93 13:40
سلام دوست خوبم با افتخار لینک شدید
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزم.... خیلی لطف کردین
مامان محمدحسین
30 خرداد 93 15:10
سلام عزیزم.. ممنونم... با افتخار لینک شدین....
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام... محبت کردین
مامان آرمیتا
30 خرداد 93 22:14
سلام عزیزم با افتخار لینک شدید
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام... مرسی گلم
♥مهشید lمامان مهتا
31 خرداد 93 8:58
سلام چطورین 1000 ماشا ا... به پرنیا جون و بردیا جونم چقدر نازن با افتخار لینک تون کردم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزم....... مرسی گلم
مامان ز✿ـرا
31 خرداد 93 16:39
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان
2 تیر 93 21:36
عزیزم عکس امیرم توش نیست.... ناراحت بودم چند خط نوشتم همین.... دعا کن مشکلمون حل بشه مفصل توضیح میدم گلم.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ایشالله خیلی زود مشکل تون حل بشه
مامانی غزل جون
4 تیر 93 5:42
قربون دختر مرتب برم من
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان روژینا
4 تیر 93 8:46
فدات شم عزیزم مرسی که بهمون سر میزنی ببوس عروسکارو برام
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامانه آنیتا
4 تیر 93 14:57
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; خيلي قشنگ بود ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'... ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| موفـــــــــــق باشي ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی خومشله،مرسی عزیزم
مامانه آنیتا
4 تیر 93 14:59
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عکسایه قشنگی بودن ووووووووووووووووووویی نگاه کن داره به دادشش روز میرنه
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم
مریم مامان آیدین
6 تیر 93 14:37
سلام مریم جون اول ازتون معذرت میخوام بابت تاخیرم چون سفر بودم و بغد بازگشت به علت حجم زیاد کامنت ها نطر شما ته مونده بود و تازه دیدمش من واقعا عذر میخوام و حتما عزیزم خیلی هم از دوستی با شما و دیدن کوچولوهای ناز خوشحال میشم شما با افتخار لینک شدین گلم پرنیا و بردیای قشنگمو هر وقت دیدین ببوسین
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام به مریم جون خودم.... نه بابا این چه حرفیه،همین که افتخار دادین و اومدین به وبلاگ من یه دنیا ارزش داره مرسی منم شما رو لینک کردم چشم حتما عزیزم
مامان مینا
6 تیر 93 19:16
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان الهام
7 تیر 93 1:42
خیلی عکسای قشنگی بودن دستت درد نکنه بوسسسسسسسسسسسس
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
فدای تو
مامان روژینا
7 تیر 93 9:00
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان محمدحسین
7 تیر 93 9:43
سلام .: اسمم : رمضان. عمرم : چهارهفته. قلبم: يكي ازبناهاي بهترين دين روي زمين. موجودم : ثواب. وجودم: بركت. ميخوام بگم مرابه دوستيت قبول داري؟ اگرداري پس مرابه بهترين دوستهايت به عنوان هديه ارسال كن .. آمدن ماه مغفرت برشمااااااا پيشاپیش مبارک باد  。*☆∴。 。∴☆*。 。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。 ☆゚   ゚☆゚   ゚☆ ゚☆。      。☆゚  *★。     。★*   ∵☆。  。☆∵     ゚*★。。★*゚ *☆ .-..-. `·.·´ ●/ /▌
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خیلی قشنگ بود
مامان مهدی کوچولو
7 تیر 93 16:42
مریم جون من به دوستی با شما افتخار میکنم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
فدای تو
مامان
7 تیر 93 18:52
ممنونم عزیزم که جویای حالمونو پیگیر رفع مشکلمون هستی..... اگه خدا لطف و عنایتی کنه و این آدمی که طرف حسابمونه به حرفهاش عمل کنه.شاید تا 15 مرداد مشکل حل بشه وگرنه دیگه نمیدونم .....
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ایشالله عزیزم... امیدوارم که هر چی خواست خداست براتون پیش بیاد مطمنم که خدا یار و یاورتونه
مامان
8 تیر 93 1:02
بوووؤووووووؤووووووس
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مریم
8 تیر 93 22:06
سلام مریم جان خدا رو شکر وارد تعطیلات تابستونی شدی و دیگه زود ب زود میتونی آپ کنی.مریم جون چه اتاق قشنگی داریااز دست این وروجکها .قربون رژ زدناشون جه بامزه
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام مریم عزیزم آره واقعا خدا رو شکر که تعطیل شدم ایشالله که زود آپ کنم،فسقلی ها رو زود به زود میبینم ولی تلاش های فراوان لازمه که عکس بگیرم خدا نکنه عزیزم فدای تو
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
9 تیر 93 10:09
سلام مریم جون ِ نازنینم. تاخیر ِ منو ببخش. تو خیلی خوبی و همیشه به یادم هستی و همیشه هم منو خجالت میدی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام دوسته نازنینه خودم خواهش میکنم... حضور شما چه زود و چه با تاخییر باعثه افتخار منه
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
9 تیر 93 10:12
آخیییییییی... عزیزم. تشکر ِ اول پستت خیلی خوشگل ِ و واقعا از ته ِ دل بودنشو میشه حس کرد! آخی عزیزم. پرنیا جونم یه دخملی ِ با احساس هستش و طاقت وروجک بازیای بردیا رو نداره. میدونم. درکش میکنم عززززززززیزم ای جان.. عاشق ِ این اتاقتم، مریم جونم... مخصوصا ترکیب ِ رنگ بندیش.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
آره گلم،خیلی م از ته ل بود.... بردیا حسابی شیطون و پرنیا هم بی طاقت واقعا؟؟مرسی عزیزم.... با چشمایه خومشلت میبینی
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
9 تیر 93 10:14
ای شیطوووووووووووووووووووون... چه باحال داره کشوتو جستجو میکنه.... مریم جون، میشه اون لاک هاتو هم واسه من ارسال کنی...؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
آره یگه...بیشتر پاکسازی میکنه اره گلم به جای لاک گل واست ارسال میکنم...گل واسه گل
•●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
9 تیر 93 10:18
هههههه... رژ لب واسه بردیا!!!! بردیا رو... چه قشنگ هم لب هاشو آماده کرده پیروزی و موفقیتت رو تبریک میگم، مریم جون ++++++++++++++++ عجب خاطره ای بوداااااااااا ++++++++++++++++ آخی... چه بامزه حرف میزنه. طاهله باحال بود
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
بردیا بیشتر عاشق لوازم ارایشه تا من فدای تو...من به خودم می بالم مرسی که اینقد وقت میزاری
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
9 تیر 93 10:21
ای جااااااااااااان دو تا فرشته ی کوشولو توی تالار... چه خوشگل دارن همدیگرو نگاه میکنن تیپ هاشونو عززززززززیزم... ممنوووووووووونم از بابت این همه نوشته ها و عکس های قشنگت... یه پیشنهاد. اگه دوست داری مطالبت رو ادامه دار کن و همه مطلبت رو توی صفحه اصلی نذار. اینجوری صفحه وبلاگت سبک میشه و راحت تر باز میشه.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی گلم.... آره هستی که خیلی بازمه س و پرنیا هم عشق منه دیگه حتما از سری های بعد ازپیشنهاد تون استفاده میکنم.... به قول شما خیلی طول میکشه تا باز شه مرسی از راهنمایی تون
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
10 تیر 93 17:27
سلام عزیز دلم. ممنون از بابت اینهمه مهربونیت آهنگ ِ وبلاگتم قشنگه ها... درباره خصوصیت هم "نه"!
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام..... خواهش میکنم عزیزم اوکی
♥پرنیان♥مامان متین
11 تیر 93 12:50
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون گلم
مامان سینا
13 تیر 93 2:13
ماه مبارک آمد، اي دوستان بشارت کز سوي دوست ما را هر دم رسد اشارت آمد نويد رحمت، اي دل ز خواب برخيز باشد که باقي عمر، جبران شود خسارت
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون دوسته عزیزم
الهام مامان امیرعلی جیگر
14 تیر 93 18:04
-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ماه مبارک رمضان مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
چه خومشله....ممنون
تبادل لينک
18 تیر 93 7:12
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------------
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی از محبتتون
♥پرنیان♥مامان متین
18 تیر 93 11:27
طاعات قبول خواهر جونی
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی جیگر
مامانی غزل جون
19 تیر 93 9:19
مریم گلی پس کجایی؟ پست جدید نذاشتی هنوز؟؟؟؟؟؟؟
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزم کلی مطلب و عکس دارم ولی تو لب تاب م نیس که آپ کنم،ایشالله سر فرصت مرسی سر میزنید بهمون
مامان تینا و...
19 تیر 93 22:13
سلام مریم جان شرمنده باور کن عزیزم چندباری اومدم وبلاگت ولی هر بار یه اتفاقی افتاده و نتونستم نظر بذارم به بزرگی خودتون ببخشید پرنیا وبردیای عزیزم رو ببوس
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزم همین که بهمون سر میزنید افتخاره خواهش میکنم عزیزم تینا جون و ببوسید
مامان محمدحسین
20 تیر 93 5:07
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون بابت کامنت خومشلتون
مریم
20 تیر 93 11:51
سلام تورو به حضرت زهرا قسم متن رو نخون اول یه آرزو کن قشنگترین رویات درعرض4روز اتفاق میفته اما اگه نفرستی 4اتفاق بد برات میفته به 10نفربفرست بعداز28دقیقه کسی بهت زنگ میزنه که انتظارشو نداری.
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
مرسی عزیزم
♥پرنیان♥مامان متین
20 تیر 93 13:09
.......♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ .....♥ .......♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ...............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ..................♥ .............♥ .....♥ ...♥ سلام دوستم اومدم بماچمت و برم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام پرنیان جونم... مرسی عزیزم،منم میماچمت
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
21 تیر 93 9:31
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃) /█\ ♥/█\ به یادتم گل ِ نازم... مریمم...
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
وااای... ممنون دوسته جیگرم
مامان الهام
21 تیر 93 18:09
سلام خانومی ممنونم که به وب ما سر میزنین من گاهی به وبتون سر میزنم ولی چون پست جدید نذاشتین نظر نمیذارم منتظر مطالب جدیدتون هستم
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
سلام عزیزم.... محبت میکنید چشم حتما
مامان موژان جون
21 تیر 93 23:20
الهی فدای جفتشون ببین چه کار میکنن خسته نباشین الهی چه رژی هم میزنه
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
خدا نکنه مهناز جون... ممنون بابت نظر زیباتون
مرجان
2 مرداد 93 18:04
چه کولولو هایه نازی مریم جون
مریم(پرنیاوبردیا)
پاسخ
ممنون عزیزم-ولی کاش آدرس تون هم برایِ ما بزارید